اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز آغاز سی و چهارمین بهار آزادی

حضور پرشور مردم ولایی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: در سالروز آغاز سی و چهارمین بهار آزادی مردم زنجان بار دیگر باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند.

حضور پرشور مردم ولایی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 مردم زنجان از دقایقی قبل از میدان چهارراه امیرکبیر این شهر آغاز شده است.

مراسم راهپیمایی امسال مردم زنجان همانند سال‌های گذشته با شکوه و با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است و با وجود اینکه دقایقی از آغاز راهپیمایی می‌گذرد، اما لحظه به لحظه به تعداد راهپیمایان زنجان افزوده می‌شود.

در پیشاپیش راهپیمایان زنجانی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان و محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان و دیگر مسئولان استان در حرکت هستند.

بر این اساس امروز زن و مرد، دانشجو و دانش‌آموز، استاد و معلم، کارمند و کارگر، بازاری و روحانی و همه و همه آمده‌اند تا اعلام کنند که همچنان در پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

مردم پایتخت شور و شعور حسینی آمده‌اند تا به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کنند که آرزویشان در ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم را به گور خواهد برد.

مردم زنجان آمده‌اند تا وحدت و همدلی خود را به همه جهانیان نشان دهند و بگویند که هرگز از پشتیبانی نظام و انقلاب دست بر نمی‌دارند.

مردم زنجان آمده‌اند تا اطاعت و ولایت‌مداری خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام و به دشمنان نظام و انقلاب و بدخواهان بگویند که آرزوی آنها در ایجاد فاصله بین رهبر و ملت ایران شکست خورده است.

مردم استان زنجان با وحدت و همدلی خود آمده‌اند تا به مسئولان اعلام کنند که وحدت و همدلی زمینه‌ساز ساختن ایرانی آباد و مستقل است.

مردم جای جای استان همیشه در صحنه آمده‌اند تا بگویند که همیشه هستند و خواهند بود و اجازه توطئه‌ را به دشمنان نخواهند داد.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول