اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوه و عظمت بی‌نظیر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زد.

شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زد

عبدالله سامری در حاشیه راهپیمایی مردم ولایتمدار خرمشهر با گرامیداشت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تکیه بر پشتیبانی مردمی است.

وی افزود: در 34 سال گذشته انقلاب اسلامی ثابت کرد در بهره‌گیری از رای و حمایت مردم در جهان بی‌نظیر است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت روزافزون کشور در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: با گذشت 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و بعد از رحلت امام (ره) با تاسی به مقام معظم رهبری روز به روز به اهداف عالی خود پیش می‌رویم و این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه روز به روز بر قدرت انقلاب اسلامی و نظام افزوده شده و توطئه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام در قالب تحمیل هشت سال جنگ و افزایش تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر مردم راه به جایی نبرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه به تأثیر انقلاب اسلامی در تمام کشورهای دنیا و در بین ملت‌های مسلمان اشاره کرد و گفت: موج فزاینده بیداری اسلامی در منطقه و ایستادگی ملت‌ها در مقابل استکبار و پیروزی آن‌ها ناشی از تفکر انقلاب و پذیرش آن توسط وجدان‌های عدالت‌خواه جهان است.

سامری اظهار کرد: امروز در فناوری با وجود تمایل‌نداشتن دشمنان اسلام کارهای خوبی انجام شده است و دستیابی به انرژی هسته‌ای، پرتاب ماهواره به فضا، اختراع و کشف دارو و غیره از جمله کارهایی است که انجام شده و به فضل الهی همچنان این پیشرفت‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات قدرت‌های زورگو و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب علیه ملت ایران گفت: مسئولان نظام اگر در همان مسیری که امام (ره) ترسیم کرده قدم بردارند مطمئناً هیچ آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد و این نظام همچون گذشته با قدرت و صلابت به پیش خواهد رفت.

وی در پایان با اشاره به تاثیر حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شکوه و عظمت بی‌نظیر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قطعا یاس و ناامیدی دشمنان را بیش از پیش رقم زد.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول