اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چابهار:

مـردم ولایتمدار چـابهـار در راهپیمایی 22 بهـمن حماسه‌ای بـزرگ خـلق کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار چابهار گفت: حضور هزاران نفر از دلیرمردان و شیر زنان شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان چابهار در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه‌ای ملی در تاریخ شهر چابهار خلق کرد.

مـردم ولایتمدار چـابهـار در راهپیمایی 22 بهـمن حماسه‌ای بـزرگ خـلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ایرج حیدری امروز در جمع پرشور هزاران نفر از دلیرمردان و شیرزنان شیعه و سنی همیشه در صحنه شهرستان چابهار اظهار داشت: امروز هزاران نفر از دلیرمردان و شیر زنان شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان چابهار، شیعه و سنی برادرانه و دست در دست یکدیگر حول محور ولایت با حضور بی‌سابقه و همه‌جانبه خود در راهپیمایی 22 بهمن، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حماسه‌ای ملی در تاریخ شهر چابهار خلق کردند.

وی افزود: حماسه حضور کم نظیر برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر در سی و چهارمین سالگرد عمر با برکت انــقلاب مقدس اسلامی ایران، در طول عمر این شهرستان کم نظیر بوده و این جمعیت آمده‌اند تا با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، بار دیگر بار آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق کنند.

فرماندار چابهار خطاب به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی گفت: این جمعیت همدل و همدست باری دیگر آمده‌اند تا به شماها نشان دهند تحت هر شرایطی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه چابهار حول محور نظام قرار دارند و در راستای محور وحدت ملی، پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر شدند.

حیدری ادامه داد: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا به جایگاهی دست یافته است که معادلات جهانی و منطقه‌ای بدون حضور ایران مقتدر بی نتیجه خواهد بود و این مهم را سردمداران نظام سلطه نیز به خوبی درک کرده و بر همین اساس از قدرت فرامنطقه‌ای ایران اسلامی به شدت احساس خطر می‌کنند.

وی یادآور شد: چشمان دشمنان به حضور مردم در راهپیمایی‌ها و میزان مشارکت آن‌ها در انتخابات پیش روی دوخته شده تا بر این اساس برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کنند که بحمدالله با گذشت سه دهه از عمر با برکت این نظام الهی، مردم با حضور هدفمند و مقتدرانه خود، سبب ناامیدی دشمنان و بسترساز افزایش قدرت ملی ایران اسلامی در جهان بوده‌اند.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول