اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

22 بهمن روز تجدید عهد ملت با رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: 22 بهمن روز تجدید عهد ملت غیور ایران با شهدا و آرمان‌های امام راحل‌(ره) است.

22 بهمن روز تجدید عهد ملت با رهبری است

حجت‌الاسلام محمود نورپور صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره به تبلیغات کور رسانه‌ای دشمن در مقابله و مواجهه با انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: کاخ‌نشینان دنیا با غرور و احساس تکبر خود فکر می‌کنند مردم ما را می‌توانند از اصول و اندیشه‌های امام راحل، شهدای انقلاب و ارزش‌های اسلام دور نگه ‌دارند، در حالی که هرگز چنین اتفاق و حرکتی را مشاهده نخواهند کرد.

وی افزود: امروز اوج دشمن‌ستیزی انقلاب اسلامی ایران است و همه باید با جان و مال خود در این نبرد سهمگین از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنیم.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) در زمینه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی‌(ره)‌ انقلابی را رهبری کردند که توطئه‌گران و بدخواهان از آغاز وقوع آن تلاش کردند تا آن را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

وی افزود: اقتدار هر نظام و حکومتی مدیون و وابسته به حرکت‌ها و حمایت‌های داخلی است و مردم ما نیز در سی و چهارمین بهار انقلاب بار دیگر این حمایت و طرفداری را با جلوه‌های زیبا از خود نشان دادند.

 نورپور با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: 22 بهمن محور وحدت ملت ایران و پیوند ملت با رهبری و همبستگی با آرمان‌های امام راحل بوده و به طور یقین در این روز بزرگ با فریاد ملت ایران چشم بیگانگان کور شد.

وی به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان در کمین نشسته‌اند تا بهانه‌ای به دست بیاورند و آن‌ها عظمت ملت را نشانه گرفته‌اند، بنابراین همواره شرکت مردم در چنین روزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: دشمن تصور می‌کند هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم مایوس‌تر و خسته‌تر می‌شوند در صورتی که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حمایت قاطع آن‌ها از نظام، نشان غلط بودن تصورهای دشمنان ایران اسلامی بود.

وی افزود: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن در جبهه‌ای دیگر از مبارزه با دشمنان قرار گرفته و به آن‌ها فهماندند که ملت ایران خستگی‌ناپذیر هستند.

 نورپور با بیان اینکه 22 بهمن روز تجلی حضور قدرتمندانه ملت و تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های امام راحل‌(ره) است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌تواند دشمنان و منافقان را ناامید کند و بر سر جای خود بنشاند، حضور یکپارچه مردم در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

انتهای پیام/73001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول