اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار کرمی:

راهپیمایی 22 بهمن قوت قلب آزادیخواهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و حضور حماسی مردم در این آیین، قوت قلبی برای آزادیخواهان جهان و منطقه است.

راهپیمایی 22 بهمن قوت قلب آزادیخواهان است

سردار غلامرضا کرمی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک این یوم‌الله اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر همبستگی آنها در داخل کشور، وابستگی به نظام و پایداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: ملت‌های جهان با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده و سریعی که وجود دارد، تمام خبرهای مربوط به ایران را دنبال می‌کنند و از آنچه که در ایران می‌گذرد با خبر می‌شوند.

کرمی با اشاره به اینکه حضور با صلابت مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن قوت قلبی برای مردم منطقه و آزادیخواهان جهان است، تصریح کرد: این حضور پیام روشنی برای آزادیخواهان به ویژه در کشورهای اسلامی دارد که می‌خواهند خود را از دست طاغوت‌ها با الگوگیری از مردم ایران نجات دهند.

وی در مورد تاثیر حضور گسترده مردم بر خنثی کردن تبلیغات منفی دشمن اذعان داشت: این تبلیغات منفی بر علیه ما موضوع جدیدی نیست و طی 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی از بلندگوهای استکبار مرتب پخش می‌شود.

کرمی ابراز داشت: شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن به دشمن فهماند که تمام تبلیغات منفی آنها اثرش این است که مردم بر خلاف تمام ناملایماتی که آنها برای ملت ایران به وجود می‌آورند بر آرمان‌های خود محکم‌تر و استوارتر هستند.

وی با بیان اینکه من امروز به عشق حضور مردم کرمان از تهران به این خطه آمدم، اذعان داشت: این شکوه و عظمت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای من آرامش‌بخش است و امیدوارم کرمانی‌ها مانند همیشه شاداب و در خط رهبری باشند.

انتهای پیام/80019/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول