اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

راهپیمایی 22 بهمن جبهه مقابله با دشمن است / دشمن به دنبال نتیجه تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن جبهه مقابله با دشمن است و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تداعی حضور آنان در جبهه‌های 8 سال جنگ تحمیلی خواهد بود.

راهپیمایی 22 بهمن جبهه مقابله با دشمن است / دشمن به دنبال نتیجه تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دشمن با تحمیل تحریم‌های اقتصادی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است و اکنون به این راهپیمایی چشم دوخته است تا نتیجه کارش را ببیند.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که تحریم‌ها اثری بر علاقه مردم به نظام اسلامی نداشته و آنان همچنان در پاسداری از نظام در تمامی صحنه‌ها حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: عدم حضور مردم امتیاز مثبتی برای دشمنان است و از آن سوءاستفاده‌های لازم را خواهند کرد کما اینکه ملت با حضور مؤثرش هیچ وقت اجازه چنین حرکتی به دشمنان نخواهند داد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان زمانی که لازم بود اسلحه به دست گرفتند و برای پاسداری از ایران و نظام اسلامی راهی جبهه‌ها شدند و امروز نیز با حضور در عرصه‌های مختلف، آن صحنه‌های حماسی را تکرار می‌کنند و این مهم برای دشمنان یأس‌آور است.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سرنوشت‌ساز عنوان کرد و گفت: تحقق این مسئله چشم طمع دشمنان به ملت و نظام اسلامی را کور می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی اظهار داشت: اهمیت انقلاب اسلامی بر سه رکن اسلام، رهبری و مردم استوار است و مردم در این نظام اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم از آن به پیروزی رسید و امروز دشمنان بر حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام تمرکز می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: هر لحظه که دشمنان احساس کنند که مردم با نظام نیستند و در صحنه‌ای حضور آنها کم‌رنگ است به فکر توطئه و ایجاد بسترهایی برای ضربه زدن به نظام می‌شوند اما اگر دشمنان حضور مردم در صحنه‌های مختلف را همچون گذشته با نشاط و باشکوه ببینند، مأیوس شده و در رسیدن به اهداف ناکام می‌مانند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان عزت، عظمت و شکوه این ملت را به نظام اسلامی دانست و گفت: تلاش مردم برای حفظ نظام و همت در راستای تحقق و تقویت اهداف و ارزش‌های آن بر عزت و عظمت این ملت می‌افزاید.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول