اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی توطئه‌گران می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناراحتی و ناامیدی بیشتر دشمنان در توطئه علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی توطئه‌گران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سردار روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان سیرجان گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای مردم ما به همراه داشته است.

وی بر حفظ و انسجام بسیج تأکید کرد و اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناراحتی و ناامیدی بیشتر دشمنان در توطئه علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

بهره‌برداری از ساختمان حوزه‌های تجمیع بسیج مقاومت در سیرجان

همچنین به مناسبت دهه فجر طی مراسمی با حضور سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج سیرجان از ساختمان حوزه‌های تجمیع بسیج مقاومت با عنوان فاطمه الزهرا(س) ویژه خواهران و امام‌حسین(ع) ویژه برادران در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

منوچهر شمس‌الدینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان گفت: این ساختمان‌ها با زیربنای 600 متر مربع و هزینه 32 میلیارد ریال از اعتبارات ناحیه سپاه مقاومت سیرجان به پایان رسیده‌اند و دوازده پایگاه مقاومت در این شهرستان دارای ساختمان مستقل شدند.

همچنین با حضور سردار نوری عملیات اجرایی مجموعه ورزشی این حوزه‌های تجمیع بسیج سیرجان آغاز شد که برای اجرای آن 500 میلیون ریال در فاز نخست پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، ظهر امروز نیز 122 دوچرخه‌سوار بسیجی سیرجانی در قالب 12 گروه با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی مسیر 10 کیلومتری خیابان‌های شهر را از سپاه مقاومت سیرجان رکاب زدند و پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای‌پیام/80015/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول