اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن همانند عبادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک عبادت همچون شرکت در نماز جمعه و احیای شب قدر است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن همانند عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تایباد با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب با حرکت و حضور مردم به پیروزی رسید و با دیگر انقلاب‌ها تفاوت‌های بسیار داشت.

وی خاطر نشان کرد: در درجه نخست لطف و یاری خدا و رهبری امام خمینی (ره) و حضور و حمایت مردم در تمام صحنه‌ها سبب پیروزی و سرنگونی نظام طاغوتی و دوام و بقای انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

امام جمعه تایباد حضور مردان و زنان آگاه ایران اسلامی را خاری در چشم دشمنان خواند و افزود: نهضت اسلامی مردم ایران برای اسلام و مبارزه با طاغوت و قدرت‌های شیطانی برگرفته از مملکت امام زمان (عج) شکل گرفت و خواسته مردم این بود که انسان‌های فاسد بر سرنوشت آن‌ها حاکم نبوده و بیگانگان در امور مملکت آن‌ها دخالت نکنند.

وی به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک عبادت همچون شرکت در نماز جمعه و احیای شب قدر است و از مردم می‌خواهم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود نشان دهند دروغ‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی تاثیری بر امت اسلامی ندارد.

محدثی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی تصریح کرد: استکبار نمی‌خواهند کسی جز خودشان زمام امور را دردست داشته باشد و اگر کشور و ملتی بخواهد سرنوشت خود را رقم بزند انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها را علیه آن کشور به کار می‌برد.

خطیب جمعه تایباد گفت: پایان یافتن سلطه بیگانگان و طاغوتیان بر مملکت امام زمان(عج) از برکات انقلاب اسلامی بود و در 22 بهمن قدرت‌های استکباری و شوم سرنگون شده برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

انتهای پیام/70004/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول