اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و ولایت مطلقه فقیه است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد رضا منشوری بعد از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی سه دهه را پشت سر گذاشته و با پیشرفت چشمگیری به چهارمین دهه خود پیش می‌رود، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار ضروری بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند توطئه‌های دشمنان را به یأس تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه اصل ولایت فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: با وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، انقلاب توانسته است 34 سال روی پای خود بایستد و با پشت سر گذاشتن تمام مشکلات، توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان را خنثی کند.

این مسئول اضافه کرد: مردم در یوم‌الله 22 بهمن با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم باید قدر امام (ره) و شهدا و ولایت فقیه را بدانند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی به ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی است و همه باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر و حضور پر صلابت آن ها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بیش از پیش عرصه را بر دشمن تنگ می‌کند خاطر نشان کرد: همه ما در قبال این حرکت عظیم و ارزشمند مسئول هستیم و باید در راستای نیل به اهداف عالیه آن تلاش مضاعف کنیم.

منشوری با اشاره به اینکه مردم شهرستان مرزی آستارا همواره در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی حضوری گسترده دارند، یادآور شد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن گرامیداشت سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان می‌دهند.

وی درباره تحریم‌های دشمنان نظام و مردم غیور ایران اسلامی متذکر شد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی این سختی‌ها را در سایه ولایت فقیه و با توکل بر خداوند پشت سر می‌گذارند و لحظه‌ای از آرمان‌های ولایت فقیه خود دور نمی‌شوند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول