اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون مطرح کرد

حفظ اقتدار نظام در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: انقلاب ما خواب راحت را از دنیای استکبار گرفته و این عامل دشمنی با ما است پس وظیفه داریم این انقلاب را که امانت امام و شهدا است، حفظ کنیم.

حفظ اقتدار نظام در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار نظام و انقلاب را به دنیا نشان می‌دهیم.

وی بیان کرد: هر انسان مدتی را در این دنیا زندگی می‌کند که مدت آن مهم نیست بلکه باید تلاش کند عمری پربرکت داشته باشد و از سرمایه عمر به خوبی استفاده شود و چنان زندگی کند که شرمنده اعمال و رفتار خود نشود.

وی با تبریک دهه مبارک فجر افزود: 22 بهمن سالروز فرو ریختن کاخ ظالمان و زلزله‌ای بر پیکر استکبار و استبداد است که رژیم پهلوی سرنگون شد و امروز نیز حکام ظالم تونس، مصر و لیبی و یمن نابود شده‌اند و به زودی حاکمان بحرین و عربستان چنین سرنوشتی خواهند داشت.

رکنی‌حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای زیادی در عرصه‌های استقلال و آزادی مردم حاصل شد زیرا در گذشته شاه ایران اجازه هیچ کاری نداشت ولی امروز تنها کشوری در جهان هستیم که وابسته به بلوک شرق و غرب نیستیم و با وجود همه تحریم‌ها و فشارها هواپیما و تانک می‌سازیم و جهان را انگشت به دهان کرده‌ایم.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: انقلاب ما خواب راحت را از دنیای استکبار گرفته و این عامل دشمنی با ما است، پس وظیفه داریم این انقلاب را که امانت امام و شهدا است حفظ کنیم و مطمئن هستیم ملت ایران تا آخرین قطره خون از ولایت و نظام حمایت خواهد کرد.

وی گفت: سران آمریکا فریبکارانه پیشنهاد مذاکره می‌دهند اما بر طبل تحریم و فشار ملت ایران می‌کوبند و گزینه‌های مختلف را به ما یادآور می‌شوند که این نشانه دروغ‌گویی دولتمردان آمریکا است.

امام جمعه بردخون ادامه داد: برخی ساده‌لوحان تنها راه برون رفت از فشارها را مذاکره می‌دانند ولی ما بارها این حرف‌ها را شنیده‌ایم و اکنون نیز در کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند با چشم می‌بینیم که مردم در فقر و بدبختی زندگی می‌کنند و نمونه آشکار آن کشورهای عربی به ویژه عربستان است.

رکنی‌حسینی خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال با گذشته متفاوت است زیرا در اوج تحریم‌ها قرار داریم پس همه اقشار در صحنه حاضر شوند تا بار دیگر دشمن ناامید شود البته مردم ما بارها نشان داده که در سختی‌ها دست از نظام نمی‌کشند و انقلاب و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام/66003/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول