اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

دشمنان راهپیمایی 22 بهمن را رصد می‌کنند / حضور مردم جبهه‌گیری‌ها علیه ایران را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهگلان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، لبیک به بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

دشمنان راهپیمایی 22 بهمن را رصد می‌کنند / حضور مردم جبهه‌گیری‌ها علیه ایران را بی‌اثر می‌کند

ماموستا جمال جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان از  22 بهمن به عنوان روز میلاد دوباره اسلام و عزت و سرافرازی مسلمانان نام برد و اظهار کرد: 22 بهمن در حقیقت روز به بار نشستن آرمان‌های ملتی است که قرن‌ها برای استقرار شرع مقدس اسلام در سرزمین خود مبارزه و تلاش کرده بودند.

امام جمعه دهگلان افزود: 22 بهمن حاصل خون هزاران انسانی است که در خفقان رژیم ستمشاهی سینه خود را سپر کرده و از جان و مال خود گذشتند تا شرع مقدس اسلام در این کشور باقی بماند.

ماموستا جعفری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط منطقه و فشارهای بین‌المللی بر کشور، راهپیمایی 22 بهمن باید با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود تا دشمنان بدانند ایران اسلامی هیچگاه تسلیم فشارها و تهدیدات آنان نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در آیین‌های باشکوه این روز تاریخی، پاسخی کوبنده به تمام فتنه‌های دشمنان است، تصریح کرد: مردم با حضور خود به همه دنیا به ویژه دشمنان انقلاب نشان می‌دهند که ملت مسلمان ایران برای حراست و پاسداری از انقلاب تمام سختی‌ها، تلخی‌ها، ناکامی‌ها را به جان می‌خرند و از هیچ دشمنی باکی ندارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری و تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای تکرار فتنه 88، حضور پررنگ ملت ایران در راهپیمایی‌ 22 بهمن امری ضروری است.

به گفته وی، حضور پرشور و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تجلیل از این حادثه مهم تاریخ اسلام، اعلام حمایت و پشتیبانی از اسلام و انزجار از قدرت‌های شیطانی است که برای نابودی انقلاب اسلامی از اجرای هیچ توطئه‌ای غافل نیستند.

امام جمعه دهگلان در ادامه گفت‌وگو با فارس با تاکید بر اینکه دشمنان انتخابات و حماسه تاریخی 22 بهمن را بدون شک رصد می‌کنند، افزود: دشمنان با این کار سعی دارند هدف و مسیر حرکت مردم را تغییر و آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران را خدشه‌دار کنند.

ماموستا جعفری گفت: حضور با شکوه مردم در این روز تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و به آنان هشدار خواهد داد که ایرانی هرگز از نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب روی گردان نخواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: بدون تردید یکی از مطالبات مقام معظم رهبری حضور چشمگیر آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/79015/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول