اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دوباره دشمن را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران در این مراسم با حضور پرشور خود باری دیگر دشمن را ناکام می‌کند.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دوباره دشمن را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن با شعارها و پرچم‌های گوناگون به صحنه می‌آیند، اظهار کرد: امسال مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان استکبار جهانی می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با تمام توان درصدد ضربه‌زدن و مأیوس کردن مردم از انقلاب است، تاکید کرد: مردم فهیم ایران اسلامی باری دیگر با راهپیمایی 22 بهمن دشمنان خارجی و داخلی را از رسیدن به اهدافشان ناامید می‌کنند.

*منکر اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد، نیستیم

امام جمعه بیرجند افزایش هرساله حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه پیوند ملت با رهبری و امام(ره) خواند و گفت: ملت ما در تبعیت محض از ولایت فقیه پیوندی محکم دارد.

رضایی بیرجندی با اشاره به تحول در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تحول عظیمی که در بعد از انقلاب اسلامی در روستاها و شهرها شکل گرفت به هیچ عنوان قابل مقایسه با 2 هزار و 500 سال حکومت طاغوت نیست.

وی اضافه کرد: منکر اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد نیستیم، اما انقلاب اسلامی نعمتی است که با همراهی بیشتر مردم و وحدت مسئولان می‌تواند بر همه مشکلات فائق آید.

*تحولات سیاسی و فرهنگی بعد از پیروزی انقلاب بی‌نظیر است

امام جمعه بیرجند با اشاره به رزمایش بزرگ بسیج در بیرجند و شهرستان‌های استان گفت: امروز اقتدار بسیجیان استان به رخ جهانیان کشیده شد.

رضایی بیرجندی به تحولات سیاسی و فرهنگی بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه قدرشناسی از همه این تحولات است.

انتهای پیام/2248/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول