اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی - 42

سلامی: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با شوق به خیابان‌ها می‌آیند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در راهپیمایی امسال مانند سال‌های گذشته، مردم همچنان پرحجم، با شوق و با عشق به خیابان‌ها آمده و احساسات پاک خود را ابراز می‌کنند.

سلامی: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با شوق به خیابان‌ها می‌آیند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند از محل برگزاری «رزمایش فجر انقلاب اسلامی»، سردار سلامی در پایان رزمایش با اشاره به پیام برگزاری رزمایش‌های بیت‌المقدس اظهار داشت: این رزمایش‌ها جلوه‌ای است از حضور فداکارانه و داوطلبانه همه طرفداران انقلاب اسلامی و اینکه نفس‌های مقاومت همچنان در این سرزمین گرم، داغ و پرحرارت است.

وی ادامه داد: پیام این رزمایش‌ها این است، کسانی که تا به امروز در همه صحنه‌های سخت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و از استقلال و تمامیت ارضی کشور و از آرمان‌های انقلاب، امام و از آرزو‌های بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی تا به امروز دفاع کرده‌اند، امروز به بعد هم در همه صحنه‌ها حضور دارند.

مردم با شوق در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها جلوه‌ای است از حضور فداکارانه و داوطلبانه همه طرفداران انقلاب اسلامی و اینکه نفس‌های مقاومت همچنان در این سرزمین گرم، داغ و پر حرارت و جوانان مملکت مصمم مثل نسل‌های گذشته آماده هستند که از تمام ارزش‌های کشورشان در هر شرایطی دفاع کنند.

سلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی سپاه خراسان جنوبی درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مانند سال‌های گذشته مردم همچنان پرحجم، با شوق، با عشق به خیابان‌ها آمده و احساسات پاک خود را ابراز می‌کنند و یک بار دیگر دشمنان اسلام، انقلاب و وطن را ناامید خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک‌بار دیگر اعتماد، آرامش و اطمینان خاطر را در ملت بزرگوار و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایجاد می‌کند و مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور سرافرازانه‌ای نسبت به گذشته خواهند داشت. 

انتهای پیام/2248/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول