اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه پلدختر گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت ‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: ملت ایران امسال در راهپیمایی 22 بهمن با حضور خود تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی ضمن دعوت از همه ملت ایران به خصوص مردم شهرستان پلدختر در راهپیمایی 22 بهمن افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی است.

امام‌ جمعه پلدختر در ادامه یادآور شد: کارگروه بررسی مشکلات صنایع کوچک و بزرگ پلدختر که با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت و چند تن از مدیران کشوری و استانی در پلدختر تشکیل شد، حل و فصل مشکلات کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود.

حجت ‌الاسلام لروند با بیان اینکه وظیفه امام جمعه دفاع از مردم و شهرستان است گفت:‌ اگر نماینده مجلس در این راستا کمک کند به این امر سرعت بیشتری داده می‌شود.

وی افزود: در جلسه روز گذشته که در فرمانداری پلدختر با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل شد مشکلات کارخانه سیمان پلدختر حل و فصل شده است.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: با بهره‌برداری از این کارخانه در آینده 500 نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

حجت ‌الاسلام لروند تصریح کرد: برای تأمین نیروی کارخانه سیمان پلدختر باید از نیروهای بومی این شهرستان به کارگیری و استخدام شوند.

وی با بیان اینکه مشکلات پالایشگاه نفت پلدختر در حال حل شدن است گفت: 10 میلیارد ریال جهت کارخانه فرآوری انجیل پلدختر اختصاص یافته است.

امام‌ جمعه پلدختر افزود: به جای کارخانه فولاد پلدختر که جزو مصوبات هیئت دولت بود در جلسه روز گذشته مقرر شد سه کارخانه جایگزین و در پلدختر احداث شود.

وی افزود: مردم باید کمک کنند با وحدت و دوری از تفرقه شهرستان پلدختر را در آینده متحول کنند.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول