اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان در مجلس:

دنیا نظاره‎گر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: دنیا نظاره‎گر حضور مردم در راهپیمایی این روز است.

دنیا نظاره‎گر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی پیش از ظهر امروز در جمع اصولگرایان استان اظهارداشت: مردم بصیر ایران با درک صحیح از شرایط و موقعیت کشور به ویژه در عرصه بین‎المللی در این راهپیمایی حضور می‎یابند.

وی تصریح کرد: به موازات پیشرفت‎های ایران فشارها، تهدیدات و تحریم‎های بین‎المللی افزایش می‎یابند که در این صورت حضور چشم‎گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

درک شرایط فعلی نیازمند آگاهی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درک شرایط فعلی کشور به ویژه در عرصه بین‎المللی نیازمند بصیرت و آگاهی است.

امامی تصریح کرد: ملت فهیم ایران با هوشیاری خود از ابتدای انقلاب تاکنون با حضور به موقع در صحنه و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی توطئه‎های دشمنان را خنثی کردند. 

به گفته وی، ملت ایران در سی و چهارمین بهار آزادی خود در مقابل دشمنان ناظر بین‎المللی در حمایت از آرمان‎های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با ولایت فقیه به خیابان‎ها می‎آیند.

به برکت تهدیدات و تحریم‎ها موفقیت‎های زیادی کسب شد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‎های اقتصادی غرب علیه ایران به خیال آن‌ها تحریم‎های فلج‎کننده نام گرفته گفت: ملت ایران همواره این تهدیدات را به فرصت تبدیل و در برابر دشمنان مقاومت کرده است.

امامی خاطرنشان کرد: به مدد همین تحریم‎ها جوانان این مرز و بوم با ایمان به حق تعالی در صنایع هوا فضا، دفاعی و سایر بخش‎ها پیشرفت‎های خیره‎کننده به دست آوردند. 

وی تاکید کرد: به برکت همین تحریم‎ها و تهدیدها استعدادهای درخشان کشور شکوفا و ایران اسلامی در مسیر سازندگی گام‎های موثری برداشت. 

دستیابی به این موفقیت‎ها بیانگر حمایت مردم از آرمان‎های انقلاب است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دستیابی به این موفقیت‎ها بیانگر مقاومت و استقامت ملت ایران در برابر مشکلات، پایبندی آن‌ها به آرمان‎های بلند امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/2307/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول