اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌‌ای اعلام کردند

حضور گسترده جامعه ورزش استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: جامعه ورزش و جوانان استان زنجان با حضور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن، پیوند ناگسستنی ملت از ولایت فقیه را به نمایش خواهد گذاشت.

حضور گسترده جامعه ورزش استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی بود که در آن ملت مظلوم ایران با بصیرت، آگاهی و اتحاد با یکدیگر در مقابل رژیم طاغوت به پا خاستند و با فریادهای خود به آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و دین مبین اسلام لبیک گفتند.

در این بیانیه آمده است: ملت غیور، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبارستیز ایران در سایه‌سار هدایت مدبرانه امام راحل (ره) دست‌های آلوده کشورهای خارجی و سلطه‌جو را قطع کرد و پایه‌های حکومت اسلامی و رهبری ولایت فقیه را با خون پاک و با دستان خود در درون قلب و جان خود کاشتند و این حکومت اسلامی را در زیر سایه‌سار ولایت فقیه پروراندند.

در ادامه بیانیه، جامعه ورزش استان زنجان با اشاره به اینکه اینک انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تنها در مرزهای جغرافیای کشور عزیزمان محدود نشده است، آمده است: بلکه تشعشعات و برکات این انقلاب در کل دنیا نمایان شده و در بسیاری از کشورها شاهد انقلاب‌ها و پیروزی‌های ارزشمند و بزرگ مردم مظلوم در برابر استکبار بوده‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران اسلامی هم‌اکنون با هدایت مدبرانه و آگاه مقام معظم رهبری مسیرهای پیشرفت و ترقی را طی و یک به یک پله‌های موفقیت در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی را با وجود ملت آگاه و جوانان پر استعداد خود سپری می‌کند به نحوی که روز به روز بر حیرت دشمنان و ترس آنان افزوده می‌شود.

در پایان این بیانیه با بیان اینکه 22 بهمن ماه که مصادف با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است، روز دیگری است برای ثبت حماسه‌ای عظیم‌ از سوی ملت ایران که جامعه ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این حماسه نقش‌آفرین خواهند بود، آمده است: جامعه ورزش از آحاد مردم نیز دعوت می‌کنند تا با حضور خود در این راهپیمایی شکوهمند قدرت و توان ملت و پیوند ناگسستنی ملت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/2308/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول