اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به یاوه‌گویی دشمنان پاسخ قاطع می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: امسال نیز ملت غیور ایران با حضور گسترده و حماسی خود در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ قاطعی خواهند داد.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به یاوه‌گویی دشمنان پاسخ قاطع می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس این شهرستان با تبریک فرارسیدن 22 بهمن و حضور حماسی مردم ایران در این روز باشکوه اظهار داشت: دهه فجر نمادی از آگاهی، بصیرت و هوشیاری ملتی است که در مقابل استکبار و زورمداران با تمام توان برای رسیدن به استقلال و آزادی ایستادند و دست آنها را از کشور کوتاه کردند.

وی ادامه داد: سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب یادآور تحقق یافتن اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است که با اراده قوی و ایمان راسخ ملت ایران، نظام 2500 ساله ستمشاهی فروپاشید.

خطیب جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: در زمان شکل‌گیری انقلاب و مبارزات مردمی علیه رژیم ستمشاهی، همه معتقد بودند که با دشمن تا بن دندان مسلح که از شاه حمایت می‌کند، نمی‌توان مبارزه کرده و موجب شکست این رژیم شد، اما با رهبری حکیمانه و داهیانه امام (ره) و اراده قوی ملت ایران، پایه‌های نظام ستمشاهی فرو ریخت.

سلیمانی تصریح کرد: در این شرایط حساس که دشمن سعی در تفرقه و اختلاف دارد و با انتخابات آزاد می‌کوشد تا مسئولان را در فضایی متشنج قرار دهد، ضروری است که تمامی مسئولان و مدیران بیش از گذشته حامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند و با حفظ وحدت و همبستگی و پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری اجازه ندهند تا دشمنان به اهداف خود برسند.

وی عنوان کرد: مسئولان باید بیشتر از گذشته به فکر برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی باشند.

امام جمعه زاهدان یادآور شد: مدیران اجرایی از هر گونه دامن زدن به اختلاف پرهیز کنند، چرا که موجب فراهم شدن فضای تشنج در کشور می‌شود؛ باید اولویت کاری مدیران، مهار تورم و گرانی در جامعه باشد.

سلیمانی اضافه کرد: امام خمینی (ره) توانست با به وجود آوردن حماسه 22 بهمن، غیر ممکن‌ها را به حقیقت تاریخ تبدیل کند.

وی در پایان ابراز داشت: از همه مردم استان دعوت می‌شود تا با حضور گسترده و حماسی خود در 22 بهمن بار دیگر اقتدار نظام و پایداری ملت به انقلاب را به جهانیان ثابت کنند.

انتهای پیام/75002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول