اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

راهپیمایی 22 بهمن نظام را در برابر گزند توطئه‌ها مصون می‌سازد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی و دعوت از مردم این استان برای حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کرد: این راهپیمایی اسباب مصونیت نظام اسلامی را در برابر گزند توطئه‌ها، فتنه‌ها و تهدیدهای دشمنان فراهم می‌آورد.

راهپیمایی 22 بهمن نظام را در برابر گزند توطئه‌ها مصون می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در پیام محمود احمدی‌بیغش آمده است: با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، در آستانه سی و چهارمین سالگرد استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که روند رو به رشد آن، دنیای کنونی را به ویژه در سطوح مختلف بین‌الملل متأثر و متحیر از خود کرده است.

این پیام می‌افزاید: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد احیاگر اسلام ناب محمدی ، پرچم‌دار مبارزه حق بر باطل، حضرت امام خمینی (ره) را زنده نگه می‌داریم و به روح ملکوتیش و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

این پیام تصریح می‌کند: اینک از امت حزب ا...، انقلابی و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی دعوت می‌کنیم؛ با یقینی ثابت و گام‌هایی استوار در راهپیمایی روز 22بهمن میثاق دوباره خود را با آرمان‌های الهی امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهدای گران‌قدر اعلام کرده و به جهانیان بگویند  قدر انقلابی را که به قیمت خون جوانان برومند این سرزمین به دست آمده  می‌دانیم و حراست و پاسداری از آن را بر خود تکلیف دانسته و با پشتیبانی از ولایت فقیه، اسباب مصونیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر گزند توطئه‌ها، فتنه‌ها و تهدیدهای دشمنان فراهم می‌آوریم.

این پیام ادامه می‌دهد: یاد احیا گر اسلام ناب محمدی، پرچم‌دار مبارزه حق بر باطل، حضرت امام خمینی (ره) را زنده نگه می‌داریم و به روح ملکوتیش و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

این پیام خاطرنشان می‌کند: امید است با رحمت و عنایت خاص خداوند متعال، درک حقانیت انقلاب اسلامی جهانی شده و هدف اصلی آن یعنی استقرار فرهنگ قرآن و ارزش‌های اسلامی و عاشورایی برای همه جهانیان محقق شود.

انتهای پیام/63001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول