اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد

حضور یکپارچه دانشگاهیان منطقه 17 و رشت در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای حضور یکپارچه دانشگاهیان این منطقه در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کردند.

حضور یکپارچه دانشگاهیان منطقه 17 و رشت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: 22 بهمن ‌ماه یوم‌الله پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با پیامی جدید به میدان آمد که طنین آرمان‌هایش امروز از جای جای جهان به گوش می‌رسد و اینک جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سی و چهارمین سالگرد آن با بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان جهان همراه بوده که این امر نشانه‌ای از نفوذ پیام انقلاب اسلامی به قلب تمام آزادی خواهان جهان است.

این بیانیه می‌افزاید: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 میراث گران بهای سال‌ها ایستادگی و مبارزه ملتی بزرگ است که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) سلسله طاغوت را برهم زده و با برافراشتن پرچم لااله‌الا‌الله و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نثار مظلومانه جان شهیدان در راه این انقلاب موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

این بیانیه تصریح می‌کند: دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی (استان گیلان) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و خاطره شهدای گران قدر این انقلاب، از عموم مردم غیور و متدین میهن اسلامی به ویژه دانشگاهیان و فرهیختگان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می‌کند تا بار دیگر با نمایش «وحدت کلمه» خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کنند و مانند گذشته نقشه و دسیسه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کنند.

*بیانیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

در بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت آمده است: بهمن مبدأ تحولات بنیادین در جامعه شد و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال داشت و پیشرفت در عرصه‌های مختلفی چون نانو، انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نظامی و ... نمونه‌هایی از این تحولات هستند که بدون تردید این دستاوردها و تحولات مبتنی بر رهبری عالمانه حضرت امام (ره) در ابتدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه آزادگی و شرافت، وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری و پندآموزی از عبرت‌های عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران و ... به دست آمده است.

این بیانیه یادآور شده است: ما استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران، در یوم‌الله 22 بهمن همگام با دیگر مردم همیشه در صحنه گیلان و شهر رشت با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت یک بار دیگر آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/84002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول