اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

شرکت در راهپیمایی راهگشای مسیر انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقش مهمی در تداوم روند آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و راهگشای ادامه برنامه‌های کشور است.

شرکت در راهپیمایی راهگشای مسیر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در راهپیمایی نقش مهمی در تداوم روند آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن راهگشا برای ادامه برنامه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه ظلم و ستم با فرهنگ و جامعه اسلامی ما سازگار نیست و نباید جامعه اسلامی زیر بار ظلم و ستم برود، افزود: راه انقلاب اسلامی همانند راه انبیا و اولیای الهی است و باید با شجاعت تمام راه انبیا و امامان معصوم را پیش بگیرد تا هیچ وقت در جامعه شکست نخورد.

مشایخی با بیان اینکه، آمدن در صحنه راهپیمایی جهاد کردن در راه خدا است، بیان داشت: حضور در این راهپیمایی از بین بردن موانع انقلاب اسلامی است، همه مسلمانان باید جهاد کنند و سختی‌ها را تحمل کنند تا بتوانند جامعه سالم و بدون مشکل داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز آغاز سی و چهارمین سال حیات بخشیدن به اسلام است و ما این روز را جشن می‌گیریم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم، دشمنان به دنبال این هستند تا مسیر امام را کج کنند و با ایجاد تفرقه در بین مردم به اهداف خود برسند.

مشایخی با بیان اینکه با بصیرت و هوشیاری دشمن را ناکام می‌گذاریم، گفت: اگر از ولایت فقیه پیروی کنیم، قطعا جامعه اسلامی آسیب نمی‌بیند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در روز 22 بهمن حضور خداجویی است و این سرزمین با وحدت کلمه آماده مقابله و رویارویی با دشمنان و توطئه‌های آنها است.

انتهای پیام/80005/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول