اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار شد

پرداخت تسهیلات تا آخرین روز سال

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بانک‌ها تا آخرین روز سال باید تسهیلات پرداخت کنند.

پرداخت تسهیلات تا آخرین روز سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل به برخی زمزمه‌ها در خصوص پرداخت نشدن تسهیلات در یک ماه پایانی سال از زبان مدیران بانکی اشاره کرد و اظهار داشت: در این اوضاع و احوال که برخی‌ها به دنبال بهانه هستند تا آرامش روانی جامعه را به هم زنند نباید با طرح چنین مسایلی بار روانی را بیشتر کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مدیران بانک‌های استان باید تا روز پایان کاری سال 91 پرداختی داشته باشند و با بهانه‌جویی‌های مختلف سعی نکنند در خواسته مردم و مطالبات آنها خللی ایجاد کرده و یا بخواهند بار روانی مضاعفی را به جامعه تحمیل کنند.

وی ادامه داد: در کنار این امر با همراهی مدیران متولی حوزه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در تامین اقلام اساسی مردم و ذخیره‌سازی در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دادیم که امیدواریم در آستانه عید مردم در تامین مایحتاج ضروری و اقلام مورد نیاز دچار مشکل نشوند.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال 91 سرعت بگیرد

وی در خصوص پرداختی بانک‌ها در حوزه مشاغل خانگی اظهار داشت: بانک ملی مابین دو جلسه 138 میلیون و 500 هزار تومان، بانک ملت 283 میلیون تومان، بانک رفاه 5 میلیون تومان، بانک مسکن 62 میلیون تومان، صادرات 40 میلیون و 500 هزار تومان و تجارت 147 میلیون و 500 هزار تومان از بابت مشاغل خانگی پرداخت کردند.

استاندار اردبیل افزود: بانک سپه از سهمیه سال 90 خود 3 میلیون تومان و بانک کشاورزی نیز 111 میلیون تومان در این حوزه پرداختی داشته که انتظار می‌رود با مساعدت بیشتر در پرداخت تسهیلات خانگی سال 91 همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:  پست بانک بهتر است به جای پرداخت مشاغل خانگی، در تداوم پرداخت وام ازدواج همت کند که در این زمینه بیش از 99 میلیون تومان برای 33 زوج پرداخت تسهیلات صورت گرفته و در کنار آن 14 میلیون تومان نیز پرداخت تسهیلات در حوزه خود اشتغالی بوده است.

استاندار اردبیل ضرورت پرداخت هرچه سریع‌تر مانده بنگاه‌های زود بازده را خواستار شد و گفت: بانک ملی از این بابت 950 میلیون تومان، بانک ملت 2 میلیارد و 600 میلیون تومان و بانک کشاورزی نیز 13 میلیارد ریال پرداختی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود از بانک ملت خواست به پرونده‌های برگشت خورده از بابت تسهیلات مشاغل خانگی از شهرستان مشگین‌شهر رسیدگی کرده و به سرعت زمینه ارجاع این پرونده‌ها به شعب بانک ملت را به همراه پرداخت تسهیلات فراهم کنند.

انتهای پیام/62002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول