اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد معاونت اشتغال کمیته امداد خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغال و گذر از 5 ایستگاه کلیدی

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: نحوه پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال مددجویان، گذر از پنج ایستگاه کلیدی است.

پرداخت تسهیلات اشتغال و گذر از 5 ایستگاه کلیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرتضی بوجار بعدازظهر امروز در حاشیه جشن خودکفایی یک‎هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: استعدادسنجی و مشاوره شغلی به عنوان گام اول و هدایت مددجویان به سمت آموزش به عنوان یکی از ایستگاه‎های پرداخت تسهیلات است.

کمترین انحراف را در پرداخت‎ها داریم

وی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات به شرط اشتغال پایدار ارائه می‎شود تصریح کرد: هدایت به سمت تسهیلات، ارائه تسهیلات به منظور اجرای طرح، نظارت مستمر بر طرح و کمک به بازاریابی از دیگر ایستگاه‎های پرداخت تسهیلات محسوب می‎شود که شاید انحراف در تسهیلات جزئی وجود داشته باشد اما کمترین انحراف را در پرداخت‎ها داریم.

دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: سال گذشته در بخش آموزش تعداد 242 هزار نفر از مددجویان را به سمت مراکز حرفه‌آموزی هدایت کردیم تا آموزش‎های مورد نیاز را فرا بگیرند.

یک میلیون و 600 هزار بازدید دوره‎ای از مراکز حرفه‎آموزی صورت گرفته است

به گفته بوجار، در سطح کشور یک میلیون و 600 هزار بازدید دوره‎ای از مراکز حرفه‎آموزی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در طی چهار تا پنج سال اخیر مقام معظم رهبری ابتدای هر سال را به عنوان سرلوحه منشور کاری برای مسئولان نظام و مردم در زمینه مسائل اقتصادی مطرح کردند به طوری که در سال 1387 «نوآوری و شکوفایی»، سال 1388 «کار مضاعف، همت مضاعف»، سال 1389 «اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی»، سال گذشته «جهاد اقتصادی» که امدادگران در سطح کشور به خواسته‎های مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

300 هزار فرصت شغلی در سال گذشته عملیاتی شد

دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در سال گذشته دولت برای کمیته امداد 116 هزار فرصت را تعیین کرد افزود: با پیش‎بینی صورت گرفته 300 هزار فرصت شغلی در سال گذشته عملیاتی شد که این مهم با همکاری دولت، نمایندگان مجلس، شورای عالی اشتغال و مدیران عامل بانک‎های کشور محقق شده است.

بوجار عنوان کرد: در سال گذشته بودجه سه هزار میلیارد تومانی از سوی شورای عالی اشتغال و دستگاه‎های اجرایی برای کمیته امداد پیش‎بینی شد که یک‌هزار و 500 میلیارد تومان به کمیته امداد اختصاص یافت و کمیته امداد توانست بیش از 85 درصد اعتبارات را جذب کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‎ها و برنامه‎های کمیته امداد توانمندسازی خانواده‎های تحت حمایت است تصریح کرد: یکی از فعالیت‎های توانمندسازی، ایجاد اشتغال است که کمیته امداد امام در این زمینه گام‎های ارزشمندی برداشته است.

توجه به بخش فرهنگی و اشتغال افق تعیین ‎شده کمیته امداد

دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی؛ افق تعیین شده کمیته امداد را توجه به بخش فرهنگی و اشتغال دانست و اذعان داشت: بستر فرهنگ و تلاش را باید در بین خانواده‎ها نهادینه کنیم چراکه در این صورت می‎توان فرصتی برای اشتغال ایجاد کرد.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول