اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک ملی خبر داد

پرداخت 700 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه گذاری توسط بانک ملی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک ملی گفت: 700 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های سرمایه گذاری، صنعت و معدن، اقتصادی، امسال توسط این بانک پرداخت شده است.

پرداخت 700 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه گذاری توسط بانک ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، فرشاد حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  700 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های سرمایه گذاری، صنعت و معدن، اقتصادی، امسال توسط این بانک پرداخت شده است گفت: تأمین سرمایه در گردش و همچنین تسهیلات خرد از دیگر بخش‌های پرداختی این تسهیلات است.

وی افزود: بخشی از تسهیلات سرمایه گذاری در بخش صنایع بزرگ از محل صندوق توسعه ملی استفاده شده و در این راستا در اختیار سرمایه گذاران گذاشته شده است.

حیدری مجموع منابع بانک ملی را 730 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی به منظور اشتغال‌زائی از رویکردهای این بانک به شمار می‌رود.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره شمار عابر بانک ملی و مشکلات ATMها در پرداخت وجوه اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 30 میلیون و 50 هزار کارت عابر بانک توسط این بانک صادر شده است.

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه مشکلات مربوط به پرداخت وجه از طریق پایگاه‌های ATM در ساعات پایانی روز روی می‌دهد، گفت: البته این مهم معمولاً کمتر از نیم ساعت طول کشیده و وقفه‌ای در پرداخت خدمات به هموطنان صورت نمی‌گیرد.

وی همچنین شمار خودپردازهای بانک ملی در سطح کشور را 6 هزار و 300 دستگاه عنوان کرد.

حیدری تصریح کرد: بانک ملی تدابیر لازم برای تأمین اسکناس لازم خودپردازها در سطح کشور به منظور شب عید را اندیشیده است.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول