اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

پرداخت 6.4 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان از پرداخت 6.4 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 6.4 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به قشر مستضعف ارائه کرده و روز به روز بر میزان خدمات این نهاد افزوده شده است.

وی افزود: رضایت‌مندی جامعه هدف و توجه بیشتر به این قشر در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد کنگان از اشتغال پایدار 64 خانوار مددجوی کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد:  64 نفر از مددجویان از تسهیلات اشتغال کمیته امداد شهرستان کنگان بهره‌مند شدند.

شمس‌الدینی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های جدید کمیته امداد و نام‌گذاری امسال از سوی رهبری به عنوان سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی، کمیته امداد این شهرستان تسهیلاتی را برای حمایت از کار به مددجویان ارائه کرده است.

وی افزود: بر این اساس از ابتدای سال تاکنون 64 خانوار زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از تسهیلات اشتغال کمیته امداد کنگان بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد کنگان از پرداخت 6.4 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کنگان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برای پرداخت این تسهیلات پرداخت شده است.

وی همچنین از بهره‌مندی 105 کودک از طرح سوء‌تغذیه کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: اقشار مددجو نیازمند در جامعه نیازهای گسترده‌ای در تمامی ابعاد و عرصه‌ها دارند و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به تمام ابعاد و زوایای رفع این نیازهاست.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به تمام ابعاد نیازمند اقشار زیر‌پوشش دقت دارد، اضافه کرد: تامین ارزاق عمومی و حمایت مالی، فعالیت‌های فرهنگی و حمایت تحصیلی، حوزه بهداشت و درمان و تامین سلامت اقشار آسیب‌پذیر جامعه از مسائل مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به آنها توجه دارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح مقابله با سوء‌تغذیه در مجموعه کمیته امداد از طرح‌های مهم و ارزشمندی است که در منطقه اجرایی شده؛ طرح سوء‌تغذیه با برنامه‌ریزی کمیته امداد و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان استان اجرا شده است

شمس‌الدینی اضافه کرد: از ابتدای سال تا‌کنون 84 میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول