اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تاکید کرد

تسریع در روند پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: با توجه به اهمیت اشتغال باید روند پرداخت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی به متقاضیان تسریع شود.

تسریع در روند پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد و مذاکراتی که با مردم داشتیم، یکی از مشکلات موجود در این زمینه بحث ضمانت است که می‌طلبد، بانک‌ها با مردم همکاری داشته باشند.

وی ابراز داشت: پرداخت این تسهیلات در سال جاری صورت می‌گیرد و نیاز است، بخشداران ضمن هماهنگی با دهیاران نسبت به معرفی 50 نفر از جوانان هر روستا اقدام و جهاد کشاورزی در زمینه پرونده‌سازی و معرفی متقاضیان در اسرع وقت برنامه‌ریزی داشته باشند.

زین‌الصالحین با بیان اینکه حفظ جایگاه مسئولان و همچنین کرامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم، بیان داشت: پرداخت تسهیلات با سود 13 درصد در دستور کار بانک‌ها قرار دارد که این تسهیلات حتی به کارکنان دولت نیز پرداخت می‌شود.

محمد زنگی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: تاکنون تعداد 615 طرح با 270 میلیارد ریال در این شهرستان تصویب شده که از این تعداد 137 پرونده با اعتبار  27 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ بدهی‌های مردم قبل و بعد از زلزله به بانک‌ها پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه است، عنوان کرد: مجتمع دامداری بیدران با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال اجرا است که زمین مورد نیاز واگذار شده و متقاضیان در حال انجام امورات بانکی هستند.

به گزارش فارس، در این جلسه بیش از 80 طرح توسعه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال به تصویب رسید.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول