اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شعب بانک‌های انصار قزوین:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به تولید سوق دهند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شعب بانک‌های انصار استان قزوین گفت: بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات را به تولید سوق داده و از مصرف‌گرایی و هزینه‌های بی‌مورد جلوگیری کنند.

بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به تولید سوق دهند

علی عابدی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بانک انصار شعبه شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: تمام سازمان‌ها از جمله نظام بانکی موظف هستند تا خود را با منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تطبیق داده و در راستای افق‌های اقتصاد ایران اسلامی گام بردارند.

مدیر عامل شعب بانک‌های انصار استان قزوین افزود: بانک‌ها امروز باید محور تسهیلات‌دهی خویش را به کالاهای مولد و تولید سوق داده، از مصرف‌گرایی پرهیز و بر روی اصل تولید تمرکز داشته باشند.

وی با بیان اینکه کاهش هزینه‌ از وظایف و محور‌هایی است که بانک‌ها لازم است به آن توجه داشته باشند، بیان کرد: افزایش بهره‌روی و نگاه به تولید جزو مواردی است که تمام برنامه‌ها باید به آن سمت سوق یافته و معطوف شود.

مدیر عامل شعب بانک‌های انصار استان قزوین عنوان کرد: حرکت به سوی اشتغال‌زایی با توجه به تولید از سوی مجموعه بانکی کشور وظیفه‌ای خطیر است که باید به آن همواره نگاه ویژه ای صورت گیرد.

عابدی ادامه داد: امروز در برهه کنونی تبعیت محض از ولایت فقیه در سرلوحه کار متولیان نظام اسلامی قرار داشته و در این زمینه همه باید کوشا بوده و تلاش کنند.

انتهای پیام/77005/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول