اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) اردبیل اعلام کرد

پرداخت 1522 فقره تسهیلات به متقاضیان اشتغال در اردبیل

خبرگزاری فارس: سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل گفت: صندوق مهر امام رضا از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 522 فقره تسهیلات با رقم 111 میلیارد ریال به متقاضیان مشاغل پرداخت کرده است.

پرداخت 1522 فقره تسهیلات به متقاضیان اشتغال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا آخوندزاده عصر امروز در مراسم جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی در ساختمان صندوق مهر امام رضای اردبیل اظهار داشت: با احتساب ضریب شغلی 1.1 درصد این صندوق توانسته است برای یک‌هزار و 674 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

وی کار ویژه و اصلی صندوق را اعطای تسهیلات ارزان قیمت به اقشار خاص با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اعلام کرد و افزود: صندوق مهر امام رضا (ع) از سال 85 فعالیتش را با هدف حمایت از سه مقوله ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان آغاز کرده است.

آخوندزاده با یادآوری اینکه صندوق در هر سه حوزه عملکرد قابل قبول و مطلوبی را در شش سال گذشته داشته است، خاطر نشان کرد: این صندوق دارای سیستم متمرکزی است که تمامی اهداف براساس مصوبه هیئت مدیره و در قالب برنامه کاری از اوایل سال به کلیه صندوق‌ها ابلاغ می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل آن که کار اصلی صندوق ارایه تسهیلات ارزان قیمت به اقشار بیکار و واجد شرایط است به یقین اقدامات صندوق هر استانی در جذب بهتر منابع تکلیفی از طرف سازمان مرکزی است که در این بین نیز صندوق استان با تمام توان سعی کرده منابع خود را جذب و در استان توزیع کند.

وی بیان کرد: منابع اعتباری صندوق از طریق برگشت اقساط و وصول مطالبات تسهیلات پرداختی به متقاضیان تأمین می‌شود.

سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) اردبیل یادآور شد: صندوق مهر امام رضای اردبیل از سال 85 تاکنون تعداد 11 هزار و 336 فقره تسهیلات با اعتبار 670 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

آخوندزاده ادامه داد: معمولاً ثبت‌نام‌ها از طریق سایت صندوق انجام می‌شود و براساس هر متقاضی واجد شرایط از طریق صندوق تأمین اعتبار لازم صورت می‌گیرد.

وی گفت:‌ تسهیلاتی برای افراد پشتیبان در طرح‌های مشاغل خانگی در سطح استان تا سقف 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده و رقم بالاتر آن نیز باید به تصویب کمیته عالی اعتباری صندوق برسد.

آخوندزاده سقف تسهیلات خوداشتغالی را 10 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: انتظار می‌رود از این طریق بخش عظیمی از نیازمندی متقاضیان کار فراهم آید.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت دهه فجر ایام پیروزی انقلاب اسلامی و سالگرد به ثمر نشستن جمهوری اسلامی ایران با عزت و توانمندی حضور آحاد مردم در صحنه را بزرگ‌ترین ویژگی و برجستگی انقلاب اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/62006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول