اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد خبر داد

پرداخت 310 میلیارد ریال تسهیلات نوسازی اماکن روستایی مهاباد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: امسال 310 میلیارد ریال تسهیلات نوسازی اماکن روستایی مهاباد پرداخت شده است.

پرداخت 310 میلیارد ریال تسهیلات نوسازی اماکن روستایی مهاباد

خضر کاک درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقاوم‌سازی امکان روستایی یکی از موضوعات اساسی است که در دولت نهم و دهم مطرح شد و بر این اساس واحدهای مسکونی که در روستاهای مهاباد واقع شده بودند مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی 3 هزار و 800 واحد روستایی در مهاباد، تصریح کرد: کار مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای روستایی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

کاک درویش با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در این زمینه، اعلام کرد: در این راستا 105 واحد دیگر نیز مورد نوسازی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به واگذاری اعتبارات ویژه برای آن دسته از روستاییانی که می‌خواهند واحدهای خود را نوسازی کنند، گفت: برای این منظور تسهیلاتی در قالب تسهیلات نوسازی پرداخت می‌شود.

کاک درویش با اشاره به مبلغ این تسهیلات اظهار داشت: امسال در این زمینه 310 میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب روستاییان از اجرای این طرح، تصریح کرد: لازم است تا رسانه‌ها نیز در این زمینه به اطلاع‌رسانی بیشتر بپردازند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، افزود: آن دسته از روستاییانی که خواستار نوسازی واحد مسکونی خود هستند می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن تقاضای دریافت تسهیلات کنند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول