اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بانک ‌ملی کردستان خبر داد

پرداخت 7 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر بانک ملی کردستان از پرداخت 7 هزار و 53 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با صرف اعتباری بالغ بر 264 میلیارد ریال در استان خبر داد.

پرداخت 7 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حاجی عباسی بعد از ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 172 فقره تسهیلات مشاغل‌خانگی با صرف اعتباری بالغ بر 44 میلیارد‌ ریال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کردستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:‌ پرداخت تسهیلات به 201 طرح اشتغال‌زا با صرف اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 100 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی استان در 10 ماهه سال‌جاری بوده است.

پرداخت 1800 فقره تسهیلات مسکن مهر

مدیر امور شعب بانک ملی استان کردستان از پرداخت یک‌هزار و 800 فقره تسهیلات مسکن‌مهر توسط این بانک به متقاضیان از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات با صرف اعتباری بالغ بر 396 میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته عباسی، امسال در زمینه بازسازی مسکن روستایی نیز با صرف اعتباری بالغ بر 89 میلیارد ریال، بانک‌ملی به 712 متقاضی، تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: میزان پرداخت تسهیلات در زمینه بافت فرسوده نیز توسط این بانک در 10 ماه اول امسال، 600 مورد و با صرف اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بوده است.

مدیر امور شعب بانک ملی کردستان از پرداخت 101 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به مسکن خانواده‌های معظم شهدا در استان خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به 290 متقاضی پرداخت شده است.

عباسی اضافه کرد: در زمینه تسهیلات مسکن اقشار خاص نیز بانک‌ملی از ابتدای سال‌جاری تاکنون اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 400 میلیون ریال پرداخت کرده است.

به گفته وی، در بخش بازرگانی و مضاربه نیز 3 هزار و 900 فقره تسهیلات با صرف اعتباری بالغ بر 311 میلیارد ریال به متقاضیان در سطح استان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی کردستان با بیان اینکه تسهیلات فروش اقساطی به افراد متفرقه نیز در این مدت 4 هزار و 330 فقره با صرف اعتباری بالغ بر 209 میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: 103 فقره تسهیلات نیز با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال به کشاورزان در سطح استان پرداخت شده است.

به گفته عباسی، در زمینه توسعه گردشگری نیز بانک‌ملی استان با پرداخت 122 میلیارد ریال تسهیلات زمینه احداث دو هتل در شهرستان بانه را فراهم کرده است.

احداث کارخانه سیمان در مریوان

وی از احداث کارخانه سیمان در شهرستان مریوان به عنوان یکی از بزرگترین برنامه‌های در دست اجرای این بانک در آینده خبر داد و گفت: اقدامات‌اولیه کار انجام‌شده و این طرح با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان در مریوان احداث می‌شود.

مدیر امور شعب بانک ملی کردستان در ادامه به خدمات و کارهای انجام‌شده در حوزه توسعه خدمات‌الکترونیکی بانک‌ در سطح‌استان نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 422 هزار و 819 فقره کارت عابربانک برای متقاضیان توسط بانک ملی در سطح استان صادر شده است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر 478 دستگاه خودپرداز در سطح استان وجود دارد گفت: ‌98 فقره از این تعداد مربوط به شعبات بانک ملی است.

یک دستگاه خودپرداز به ازای هر 6732 کارت

به گفته وی، نسبت کارت به خودپرداز در این استان 6 هزار و 732 مورد است که 4 هزار و 314 فقره آن متعلق به بانک‌ملی است.

مدیر امور شعب بانک ملی کردستان مبلغ پرداخت‌شده توسط دستگاه‌های خودپرداز در 10 ماهه اول سال‌جاری را 4 هزار و 820 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: یک‌‌هزار و 710 میلیارد ریال آن مربوط به بانک ملی بوده است.

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر 34 هزار و 865 پایانه‌فروش در سطح استان وجود دارد که نسبت تعداد کارت به پایانه‌های فروش 92 عدد است.

به گفته وی، مبلغ خرید از پایانه‌های فروش از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه 19 هزار و 565 میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد از مردم استان به صورت غیر حضوری خدمات مورد نیاز بانکی خود را انجام و به شعبات مراجعه نمی‌کنند.

انتهای پیام/79002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول