اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پرداخت 64 درصد تسهیلات بهسازی مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: 64 درصد تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی تاکنون در استان اردبیل پرداخت شده است.

پرداخت 64 درصد تسهیلات بهسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد مسکن روستایی و طرح ویژه بهسازی مساکن در این مناطق که با حضور فرمانداران و مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه شهرستان اردبیل آن هم در بخش مرکزی یک‌هزار و 30 واحد است که از این بین 989 متقاضی به بانک معرفی شده و 421 نفر متقاضی نیز موفق به انعقاد قرارداد شدند.

وی تصریح کرد: در بخش سومرین 140 واحد سهمیه اختصاص یافته که بیشتر از این حدود 180 متقاضی به بانک عامل معرفی شدند و 77 متقاضی دریافت تسهیلات نیز موفق به انعقاد قرارداد با بانک شدند.

نیکزاد در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش هیر نیز از سهمیه 230 واحدی اختصاص یافته حدود 127 واحد معرفی به بانک شده و 79 واحد نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده تا صاحبان آنها بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان بیله‌سوار در مجموع 520 واحد سهمیه مسکن روستایی اختصاص یافته که از این تعداد 520 متقاضی به بانک معرفی شده و بیش از 300 متقاضی نیز قادر شدند عقد قرارداد با بانک‌های عامل را انجام دهند.

وی در مورد سهمیه شهرستان خلخال نیز بیان کرد: در این شهرستان در مجموع از سهمیه 645 واحدی به همین میزان متقاضی به بانک معرفی شده اما 538 واحد به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل سهمیه مشگین‌شهر را 560 واحد از بابت مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال‌جاری اعلام کرد و ادامه داد: معرفی به بانک نیز به همین میزان بوده اما از این بین تنها 144 متقاضی بهسازی روستایی موفق به انعقاد قرارداد با بانک عامل شدند.

نیکزاد در مورد سهمیه شهرستان مرزی گرمی نیز گفت:‌ از سهمیه 470 واحدی اختصاص یافته به این شهرستان به همین میزان معرفی به بانک داشتیم که رقم 470 واحد نیز به مرحله عقد قرارداد رسیدند که 100 درصد تسهیلات در این شهرستان در مرحله پرداخت به متقاضیان است.

وی در مورد سهمیه شهرستان پارس‌آباد افزود: در مجموع 830 واحد سهمیه مقاوم‌سازی پارس‌آباد بوده که به همان میزان پرونده به بانک‌ها معرفی شده اما تنها 376 واحد به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

نیکزاد سهمیه کوثر را 200 واحد و عقد قرارداد را 135 واحد اعلام کرد و اظهار داشت: در شهرستان نمین نیز از 530 واحد تخصیصی و معرفی به بانک حدود 280 واحد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

رئیس شورای مسکن استان سهمیه شهرستان نیر را 390 واحد اعلام کرد و ادامه داد: معرفی به بانک ما بیش از 495 متقاضی بوده به طوریکه از مجموع سهمیه اختصاص یافته 360 مورد تاکنون به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

وی سرعت پرداختی وام‌ها را نیز از سوی بانک‌های عامل یادآور شد و خاطر نشان کرد: ‌در شهرستان سرعین سهمیه اختصاص یافته 135 واحد بوده که به همین میزان نیز معرفی به بانک صورت گرفته و 132 واحد به مرحله عقد قرارداد رسیده که 98 درصد تسهیلات را شامل می‌شود.

انتهای پیام/62001/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول