اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان اردبیل:

بانک‌ها تا آخرین روز سال تسهیلات پرداخت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان اردبیل گفت: بانک‌های عامل استان اعم از دولتی و خصوصی مصمم هستند تا روز آخر سال پرداخت تسهیلات به متقاضیان را در سرلوحه برنامه‌ها و هدفگذاری‌های خود قرار دهند.

بانک‌ها تا آخرین روز سال تسهیلات پرداخت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصلان کریمی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: قرار نیست بانک‌ها در این زمینه مردم را سرگردان کنند بلکه ما تا روز 28 اسفند ماه آخرین روز کاری بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات با اولویت اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری اقدام خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد عده‌ای آرامش و امنیت روانی جامعه را به هم بزنند.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی قرار است در 40 روز آینده به میزان کافی اعتبارات در اختیار بانک‌های عامل قرار دهد، افزود: مردم نباید از بابت نقدینگی نگرانی داشته باشند چرا که به اندازه کافی در این ایام هم پول در اختیار بانک‌هاست و هم سعی داریم با به کارگیری اکیپ‌های بازرسی مشکلات خود‌پردازها را حل کنیم تا مردم در روزهای پایانی سال با مشکل خرید و رفع حاجت‌مندی خود مواجه نشوند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان اردبیل بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با تمام بانک‌ها به عمل آمده است تا با کمترین مشکل و مانع در روزهای پایانی سال ارائه خدمات مطلوب را در دستور کار قرار دهند به طوری که مردم نیز می‌توانند از خدمات الکترونیکی بانک‌ها استفاده کرده و بسیاری از کارهای خود را روان‌سازی کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شلوغی بانک‌ها در روزهای پایانی سال و مراجعات مختلف مردم قرار است باجه‌های عصر نیز فعال شده و ارائه خدمات با اولویت بیشتر در دستور کار جدی باشد.

 

انتقاد از تضعیف آموزش در فرش‌بافی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اداره فرش استان اردبیل در سخنانی با انتقاد از اوضاع نامناسب آموزش در حوزه فرشبافی اظهار داشت: یکی از گلایه‌های ما از مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش این است که چرا کلاس‌های رسمی آموزش فرشبافی خود را تعطیل کردند.

میر اعلا سیدی با یادآوری اینکه پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در حوزه فرش با چالش‌ها و برخی رفتارهای نامناسب از سوی بانک‌ها مواجه است افزود: ما انتظار داریم در این زمینه آسیب‌شناسی صورت بگیرد تا بتوانیم با کمترین مانع پرداخت تسهیلات و حمایت‌های دیگر از بافندگان فرش را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از دو سال است که اردبیل هیچ نماینده‌ای در آزمون سنجش و ارزیابی مربیان و متخصصان قالی‌بافی ندارد، تصریح کرد: تنها با تبلیغات، فرش دستباف به جایگاه اصیل خود نمی‌رسد بلکه بهتر است با همراهی بافندگان و رفع مشکلات آنها بتوانیم مدافع آنها باشیم.

این مسئول در پایان سخنان خود از بیمه 8 هزار بافنده فرش در اردبیل خبر داد و گفت: در کنار ضعف آموزش و پرداخت نشدن تسهیلات گاه شاهد واگذاری تسهیلاتی به حوزه صنعت معدن و تجارت هستیم که هیچ هم‌خوانی با ظرفیت آنها ندارد.

انتهای پیام/62001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول