اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

چشم همه دشمنان به حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: در حال حاضر چشم همه دشمنان به راهپیمایی 22 بهمن در ایران دوخته شده است و باید با حضور باشکوه فتنه دشمنان را ناکام گذاشت.

چشم همه دشمنان به حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن است

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخی از ایام هستند که ویژه هستند همچون ماه رمضان که ماه خدا نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر نیز یکی از ایام ویژه در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود، اضافه کرد: این ایام به عنوان یوم‌الله بوده و یکی از دهه‌های ویژه در 34 سال گذشته از تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان همچنین با بیان اینکه 22 بهمن روزی است که قدرت 2 هزار و 500 ساله طاغوت و استکبار در هم شکست، افزود: دهه فجر دهه‌ای است که مردم ایران به اوج عزت و افتخار دست یافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور در راهپیمایی وظیفه همه مردم است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: در حال حاضر چشم همه دشمنان به ایران دوخته شده است و باید با حضور باشکوه فتنه دشمنان را ناکام گذاشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی دشمنان از مقاصد شوم خود می‌شود، اضافه کرد: حضور در راهپیمایی وظیفه فرد یا گروه خاصی نبوده و همگان وظیفه دارند که در این تجمع حضور پیدا کنند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب هر سال راهپیمایی 22 بهمن برگزار شده است، افزود: خوشبختانه با همکاری مردم هر سال این اقدام موجب ناامیدی دشمنان شده است.

وی در ادامه به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور نیز اشاره داشت و گفت: به علت شرایط کشور در بحث تحریم باید مردم با حضور باشکوه خود جوابی دندان‌شکن به دشمنان بدهند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول