اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد:

135 پروژه شهرداری مشهد در دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در دهه فجر امسال 135 پروژه برای افتتاح و 14 پروژه برای کلنگ‌زنی با اعتبار 126 میلیارد تومان را پیش‌بینی کرده است.

135 پروژه شهرداری مشهد در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی حامدمقدم صبح امروز در نشست خبری در شهرداری مشهد اظهار کرد: با مقایسه امروز کشور با دوران قبل از انقلاب به خوبی تفاوت‌هایی مانند تولید علم، دانش و ارتقای کشور در تمام زمینه‌ها مشاهده می‌شود که در این راستا وظیفه رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی با توجه به حرکات دشمنان جدی‌تر می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه فجر گفت: شهرداری مشهد در دهه فجر امسال 135 پروژه برای افتتاح و 14 پروژه برای کلنگ‌زنی با اعتبار 126 میلیارد تومان را پیش‌بینی کرده است.

حامدمقدم خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف مانند فضای سبز، بازسازی و بهسازی پیاده‌رو‌ها، روکش آسفالت معابر، احداث پارک، احداث و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی و بازسازی جداول و خیابان‌های شهر است.

وی یادآور شد: کلنگ‌زنی فاز سه پارک بهمن در منطقه سه، احداث فاز یک بوستان خطی شهرک ثامن ، پارک خطی فیروزی در منطقه 9 و پروژه طوس گستر سبب دسترسی بلوارهای فکوری و شهید کاوه و نماز به بزرگراه شهید کلانتری برای کاهش ترافیک با هزینه 3 میلیارد تومان می‌شود از شاخص‌ترین پروژه‌های شهرداری در دهه فجر امسال است.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: راه‌اندازی خدمات الکترونیکی حفاری که تمام نقشه‌های زیرساخت‌های شهری در آن گذاشته شده و تمام افراد برای حفاری باید به این سامانه مراجعه کنند این امر سبب حذف موازی‌کاری را به دنبال دارد و نیز در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

حامدمقدم با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی در راهپیمایی 22 بهمن پنج پایانه موقت و چهار مقطع با 320 دستگاه اتوبوس را پیش‌بینی کرده تا به مردم خدمت‌رسانی کند.

وی یکی از سیاست‌های محوری شهرداری مشهد را توجه به مناطق کم‌برخوردار دانست و افزود: سیاست‌گذاری شهرداری در تامین بودجه و اعتبار عدالت‌ محوری است و سعی شده تا با اجرای برنامه‌های متوازن حذف عنوان بالاشهر و پایین شهر را دنبال کرد.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد در ارتباط با برنامه‌های فرهنگی شهرداری مشهد در ایام‌الله دهه فجر گفت: برپایی نمایشگاه در 50 اداره و برگزاری پنج تئاتر مفهومی، توزیع 5 هزار پرچم ایران، نورافشانی در 20 نقطه شهر در شب 22 بهمن، اکران فیلم‌های انقلابی، تجلیل از شهدای زن و اهدای محصولات فرهنگی از برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در این ایام است.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول