اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان خبر داد

افتتاح 124 طرح و پروژه شهرداری در دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان از افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری بیش از 124 پروژه و طرح در دهه مبارک فجر در زاهدان خبر داد.

افتتاح 124 طرح و پروژه شهرداری در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی اظهار داشت: شهرداری به منظور رفاه حال شهروندان زاهدانی، چندین پروژه را در ایام‌الله‌ فجر افتتاح و تقدیم مردم خواهد کرد که از این میان می‌توان به کف سازی مسیل پاسداران، انجام آسفالت و روکش آسفالت در خیابان‌ها و معابر مختلف شهر و افتتاح پارک البرز اشاره کرد.

وی افزود: در همین راستا کلنگ آغاز عملیات‌های عمرانی چند پروژه دیگر نیز به زمین زده خواهد شد که پروژه احداث بزرگترین پارک در سطح استان با مساحت 130 هکتار با نام بوستان ولایت و احداث چند پارک محله‌ای در زاهدان از مهم‌ترین آنها است.

شهردار زاهدان از همکاری بسیار خوب دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری و اداره راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون ماده 5 به خاطر اختصاص دادن کاربری فضای سبز به زمین‌های بلاتکلیفی که فاقد هر گونه کاربری بوده‌اند و در اختیار دولت قرار داشتند سپاسگزاری کرد.

حسین‌زهی با اشاره به اجرای طرح بوستان ولایت در یکی از این زمین‌ها بیان داشت: واگذاری اراضی موصوف به شهرداری ضمن جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از آنها، باعث می‌شود تا شهرداری بتواند برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و انجام طرح‌های خود از این‌گونه زمین‌ها استفاده کند.

وی همچنین افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی کانکسی در میدان آزادی و کلنگ‌زنی ساختمان شورا و شهرداری و تصویب نهایی طرح مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر و نیز آغاز مطالعات نیازسنجی و امکان‌سنجی gis  شهری را از دیگر اقدامات خوب شهرداری برای رفاه شهروندان اعلام کرد و از درگاه خداوند توفیق خدمتگزاری در سایه نظام مقدس اسلامی را آرزو کرد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول