اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 156

تاکید مدیریت شهری جنوب تهران بر تبیین آرمان‌های امام در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیریت شهری جنوب تهران بر تبیین اهداف و آرمان‌های امام راحل در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

تاکید مدیریت شهری جنوب تهران بر تبیین آرمان‌های امام در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد صفوی لحظاتی پیش در جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جنوب تهران که با محوریت بررسی برنامه‌های دهه مبارک فجر برگزار شد، بر تبیین اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و یادآوری وقایع و خاطرات دوران مبارزات انقلاب و دهه مبارک فجر سال 57 به‌عنوان یک وظیفه مهم تاکید کرد.

مدیر شهری جنوب تهران اظهار داشت: علاوه بر تشریح تمام زحماتی که در طول سال‌ها در مسیر انقلاب انجام شده است باید به نقش رهبری و حضور آگاهانه مردم که تجلی وحدت، تبعیت از رهبری و ولایت و ایثار بود به عنوان رموز پیروزی، تثبیت انقلاب و استمرار آن پرداخت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای ویژه برنامه‌هایی که در قالب همایش، جشن، برپایی نمایشگاه، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا و ... پیش‌بینی شده است باید اهتمام جدی در بازگویی و انتقال آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان که در آن دوره نبودند، داشته باشیم.

صفوی در ادامه با اشاره به اینکه اساساً انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است، افزود: در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر و گرامیداشت این ایام توجه به مراکز فرهنگی و همچنین مساجدی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشته‌اند بسیار حائز اهمیت است و باید مورد تاکید باشند.

محمد حیدری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب تهران در ادامه به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های فرهنگی، آموزش شهروندی، سلامت، امور بانوان، مرکز خدمات رفاهی، تربیت بدنی و اجرای برنامه‌های جشن و همایش، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، شب شعر، نمایشگاه‌های مختلف عفاف و حجاب، خانواده، عکس، نقاشی و ... استقرار اتوبوس دیابت، ویزیت رایگان پزشکی و ... پرداخت.

این گزارش حاکی است، این نشست با حضور سید احمد صفوی، حجت‌الاسلام والمسلمین معراجی رئیس رسیدگی به امور مساجد شهید محلاتی، حجت‌الاسلام داوودی رئیس تبلیغات اسلامی جنوب شرق، قائم مقام، معاونان اجرایی، شهرداران نواحی هشت‌گانه و روسای ادارات مستقل منطقه، معاون پژوهشی و ورزشی آموزش و پرورش و دبیر دبیران شورایاری محلات منطقه برگزار شد. 

انتهای پیام/2462/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول