اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

افتتاح 752 طرح اشتغال مددجویان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 752 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 752 طرح اشتغال مددجویان به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: برای بهره‌برداری این طرح‌ها 43 میلیارد و 525 میلیون ریال هزینه شده است.

وی به دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: به مناسبت این ایام پربرکت 35 واحد مسکونی روستایی از محل طرح بهسازی با سرانه هر واحد 100 میلیون ریال به مددجویان واگذار می‌شود.

حسین‌پور تصریح کرد: طی دهه مبارک فجر امسال 750 سری جهیزیه نیز به نوعروسان زیر‌پوشش با نرم 10 میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی اجرای طرح مفتاح الجنه که شامل بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از منازل مددجویان است را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: علاوه بر این مسابقات فرهنگی و ورزشی با شرکت دانش‌آموزان در این دهه به اجرا در می‌آید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، شرکت گسترده جوانان کانون‌های پیرو ولایت و کانون‌های دائم و مراکز شبانه‌روزی را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول