اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر خبرداد

افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در خرمشهر

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر از افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در خرمشهر

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از آغاز دهه مبارک فجر تاکنون برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف در خرمشهر در حال برگزاری است و این برنامه‌ها تا پایان این دهه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در برنامه‌ریزی امسال سعی شده تا تنوع و مردمی بودن بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این راستا همه نهادهای دولتی شهرستان توان خود را به کار گرفته‌اند.

مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر ادامه داد: خوشبختانه با همکاری بسیار خوبی که با ادارات شهرستان انجام داده‌ایم برنامه‌‌ها طبق آنچه پیش‌بینی شده بود در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در این راستا بیش از 100 برنامه در سطوح مختلف و بخش‌های متنوع در این شهرستان در حال اجرا است.

جوروند از افتتاح نمایشگاه کتاب دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه که در تالار فانوس خرمشهر برپا خواهد شد کتاب‌هایی با موضوعات مختلف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان‌ کرد: همچنین فردا قرار است نمایشگاه خدمات دولت‌های نهم و دهم در خرمشهر با شرکت نهادهای دولتی این شهرستان افتتاح شود.

مسئول ستاد دهه فجر خرمشهر اضافه کرد: در این نمایشگاه سازمان‌های دولتی در قالب غرفه‌هایی به تشریح خدمات هشت ساله دولت در خرمشهر خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: علاوه بر این نمایشگاه‌های عکس و هنرهای تجسمی در کنار مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی در طول این دهه در حال اجرا است.

جوروند در پایان گفت: حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پایان بخش برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خرمشهر خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول