اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

راه‌اندازی مدیریت سامانه الکترونیکی شهرداری در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر سامانه الکترونیکی خدمات‌رسانی به مردم در منطقه یک و دو شهرداری اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‌اندازی مدیریت سامانه الکترونیکی شهرداری در دهه فجر

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پیش‌نیاز اجرای این طرح مجهز شدن شهرداری‌ها به دستگاه جی‌آی‌اس بود که سعی شد این دستگاه مدرن راه‌اندازی شود در حالی که در هیچ نقطه‌ای از کشورمان چنین سامانه‌ای تاکنون راه‌اندازی نشده است.

وی عنوان کرد: ما با استفاده از این سامانه می‌توانیم ممیزی املاک را داشته باشیم و در کل شهر ساختمان‌ها و اراضی ممیزی شوند.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه همزمان با دهه مبارک فجر 47 پروژه شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: شهرداری الکترونیک با هدف توسعه شهرسازی در مناطق یک و دو اردبیل افتتاح شده و در کنار آن از 47 پروژه دیگر شهرداری با سرمایه‌گذاری 135 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

بدری ادامه داد:‌ سه پل گذر عابر پیاده‌ کمر‌بند اول و دوم اردبیل، طرح‌های توسعه‌ای در تعریض و بازگشایی خیابان‌ها و همچنین بهره‌برداری از برخی طرح‌های بهسازی و زیباسازی محیط‌های پارک‌ها و فضای سبز به میمنت دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

راه‌اندازی مدیریت واحد پیشگیری تخلفات شهری

این مسئول با بیان اینکه با همکاری دادگستری مدیریت پیشگیری واحد تخلفات شهری در شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: در این حرکت مناسب شهرداری با عضویت تمام دستگاه‌های مسئول به جد با مشکلات و معضلاتی همچون سد معبر، نخاله‌های ساختمانی و ... مقابله شده و افراد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

شهردار اردبیل همچنین از راه‌اندازی شهریار دانش‌آموز با انعقاد تفاهم‌نامه زمان‌دار با آموزش و پرورش خبر داد و یادآور شد: ما در 10 مدرسه با همراهی شورای دانش‌آموزی شهریار دانش‌آموز را فعال کردیم تا بتوانند به آراستگی شهری و تقویت و توسعه فرهنگ شهر‌نشینی که یکی از دغدغه‌های اساسی ماست کمک کنند.

بدری افزود: بودجه سال 92 شهرداری اردبیل نیز تقدیم شورای شهر اردبیل شد که در این زمینه انتظار می‌رود تا 15 اسفند ماه بودجه بعد از تصویب نهایی در شورا برای اجرا در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی همچنین اذعان داشت: سمت و سوی برنامه‌ریزی ما به سمت ممیزی املاک و کاستن از ارقام تکراری سازمان‌های شهرداری در ارائه خدمات است در حالی که بسیاری از کارها باید بر اساس ابلاغ صورت جلسه‌ای در سازمان‌ها انجام شود.

انتهای پیام/62005/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول