اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های تنیس دسته یک کشور

تنیسور قزوین از راهیابی به رقابت‌های دسته برتر بازماند

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های تنیس دسته یک کشور تنیسور استان قزوین با از دست دادن امتیازهای لازم از راهیابی به رقابت‌های دسته برتر بازماند.

تنیسور قزوین از راهیابی به رقابت‌های دسته برتر بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله شیشه‌گرها تنیسور استان قزوین، در جریان رقابت‌های دسته یک بزرگسالان کشور با قرار گرفتن در مکان دوازدهم  شانس حضور در رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز کشور را از دست داد.

وی در جریان برگزاری این مسابقات که با حضور 16 تنیسور به مدت دو روز به میزبانی آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد با شش برد و 9 باخت و کسب 21 امتیاز نتوانست جواز حضور در دور بعدی این رقابت‌ها را پیدا کند.

در این مسابقات که به صورت دوره‌ای برگزار شد روح‌الله شیشه‌گرها تنیسور شایسته استان قزوین علی‌رغم این که بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت در نهایت نتوانست امتیازات لازم را جمع‌آوری کند.

البته با توجه به اینکه نفرات اول تا ششم این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور که 25 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود را کسب می‌کردند، این رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود و پینگ‌پنگ‌بازان با تمام توان خود و انرژی کامل در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

شیشه‌گرها تنیسور جوان و خوش آتیه قزوینی با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته روند رو به رشد و پیشرفت خود را زیر نظر مربیان جوان استان از جمله محسن شیشه‌گرها مربی قزوینی تیم ملی جوانان کشورمان آغاز کرده است گرچه در این رقابت‌ها ناکام ماند، اما به طور یقین در ادامه ورزش حرفه‌ای خود در صورت بهره‌گیری از پشتکار ارزنده خود و درایت و تیز هوشی مربیان استان می‌تواند خود را به جمع برترین‌های این رشته ورزشی در ایران برساند.

اما در رقابت‌های تنیس دسته یک کشور محمد فرقدانی با کسب 13 برد و دو باخت و کسب 28 امتیاز سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد، محسن خطیون با 12 برد و سه باخت و کسب 27 امتیاز عنوان دومی این رقابت‌ها را کسب کرد و محمدعلی رویین تن نیز با کسب 12 برد و سه باخت با کسب 27 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

امیر میرالماسی، سامان ابراهیمی و میعاد لطفی نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند و در نهایت موفق شدند به همراه نفرات اول تا سوم این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های دسته برتر باشگاه‌های کشور را به دست آورند.

به هر حال ورزش تنیس روی میز استان قزوین در سال‌های اخیر با برگزاری هشت دوره متوالی رقابت‌های بین‌المللی جام فجر با حضور کشورهای خارجی توانسته است رکوردی فوق‌العاده از خود بر جای بگذارد و به طور حتم این نشان از قابلیت‌های بالای ورزشکاران این رشته ورزشی دارد.

حضور 11 تنیسور مرد و زن قزوینی در رقابت‌های بین‌المللی تهران که ماه گذشته با حضور برترین تنیسورهای کشورهای خارجی برگزار شد مهر تأییدی خواهد بود بر اینکه پینگ‌پنگ ‌بازان جوان این استان به خوبی توانسته‌اند راه پیشرفت خود را برای حضور در تیم‌های ملی کشورمان در رده‌های سنی مختلف باز کنند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول