اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی:

نبود خانه تنیس روی میز دغدغه اصلی علاقه‌مندان به این ورزش است

خبرگزاری فارس:رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی گفت: نبود خانه تنیس روی میز دغدغه اصلی علاقه‌مندان این ورزش در استان شده است.

نبود خانه تنیس روی میز دغدغه اصلی علاقه‌مندان به این ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید رفاهی‌افشار عصر امروز در سی و سومین نشست خبری روسای هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی اظهار کرد: تاکنون تمام فعالیت‌های ممکنی که نیاز به بودجه کمی دارد را انجام داده‌ایم و از این حیث عقب نیستیم اما موضوع در اختیار قراردادن زمین توسط اداره کل ورزش و جوانان استان برای احداث خانه تنیس روی میز چند سالی است که بدون اقدام بوده است.

وی با اشاره به کمبود میز استاندارد در سالن بهشتی مشهد و با بیان اینکه نبود خانه تنیس روی میز دغدغه اصلی علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در استان است گفت: چند سالی است که علی‌رغم مکاتبات و قول‌های فراوان برای در اختیار قرار دادن زمین برای ساخت خانه تنیس روی میز توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اقدامی نشده است.

رفاهی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که هر منطقه از شهر یک زمین تنیس روی میز داشته باشد عنوان کرد: با قول مساعد شهرداری مشهد و مکاتباتی که با شهرداری انجام شد، تا قبل از پایان سال با انتخاب محل مناسب برای ساخت خانه تنیس روی میز زمینی توسط شهرداری در اختیار هیئت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی شهرداری‌های مناطق مختلف در مورد همکاری در استفاده از امکانات آنان توسط هیئت تنیس روی میز عنوان کرد: در صورت داشتن بودجه می‌توانیم با تجهیز سالن‌های بحران و فضای پارک‌ها برای رشد این ورزش همگانی بهره ببریم.

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی با بیان اینکه تمام علاقه‌مندان به این ورزش در استان پای کار آمده‌اند و فعالیت‌ها و زحمات زیادی داشتند، اظهار کرد: بحث اصلی بودجه است که با توجه به اینکه هیچ کمکی از فدراسیون به هیئت نشده و مبلغ واریزی اداره کل ورزش و جوانان نیز بسیار اندک است حداقل در پایین آوردن تعرفه قبوض برق و اجاره سالن‌ها به هیئت‌ها باید مساعدت شود.

وی با بیان اینکه بر خلاف دهه‌های 40 و 50 چند سالی بود تنیس روی میز خراسان‌رضوی در جا می‌زند، گفت: با همکاری‌هایی که با اداره آموزش و پرورش استان در مورد استعدادیابی داریم و نگاه ویژه‌ای که بر روی سنین پایه و بانوان داریم امیدواریم تا سال‌های پیش‌رو، سال‌های شکوفایی دوباره تنیس روی میز خراسان‌رضوی شود.

وی با بیان اینکه تنیس روی میز رشته‌ای پر هزینه و ساختن قهرمان و ملی‌پوش در این ورزش در مدت کوتاه امکان‌پذیر نیست عنوان کرد: با نگاه ویژه‌ای که هیئت در سنین پایه انجام می‌دهد و همکاری مسئولین در آینده شاهد رشد و شکوفایی این جوانان خراسانی باشیم.

وحید نیک فرجام، دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیئت در امسال گفت: تاکنون 24 مورد مسابقه در رده‌های سنی مختلف برگزار کرده‌ایم که این رقابت‌ها تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی نیز با اشاره به برگزاری رقابت‌های تشویقی در بیشتر روزهای جمعه طول سال در بخش بانوان و آقایان اظهار کرد: با وجود اینکه ظرفیت سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی بهشتی بسیار اندک است اما هر هفته شاهد حضور پر شور و نشاط حدود 70 علاقه‌مند به این رشته در این سالن هستیم که با این شرایط نیاز به داشتن یک سالن بزرگتر احساس می‌شود.

در ادامه محمدرضا قاسمیان، رئیس کمیته آموزش هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی با تاکید بر کاربردی کردن تحقیقات و پایان‌نامه‌های دانشگاهی در ورزش اظهار کرد: حدود دو ماه است که در مرکز آرن با گروهی از روانشناسان مشهدی با انجام تست‌های مختلف بر روی ورزشکاران این رشته ورزشی که باید از مهارت‌های پیچیده‌ای برخوردار باشند به صورت خصوصی ارزیابی‌های بر روی مهارت‌های ذهنی، توجهی و جسمانی انجام می‌دهیم که در ارتقاء سطح فنی و روانی آنان بسیار کمک می‌کند.

انتهای پیام/70004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول