اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

آغاز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کشور در یزد

خبرگزاری فارس: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کشور از امروز با حضور 10 ورزشکار در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد کلید خورد.

آغاز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کشور در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس هیئت تنیس استان یزد در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن ابراز خرسندی از میزبانی یزد از این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: به طور قطع برگزاری این مسابقات در یزد، بستر توسعه تنیس روی میز به ویژه در بین بانوان استان را فراهم خواهد کرد.

عزیزالله افزود: همه مقدمات برگزاری این رقابت‌ها در یزد فراهم شده و نمایندگان اعزامی فدراسیون تنیس روی میز در یزد حضور یافته و از امروز ناظر این بازی‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه یزد در دوره قبلی مسابقات نیز میزبانی رقابت‌ها را بر عهده داشته است، افزود: فدراسیون تنیس روی میز عملکرد یزد در میزبانی گذشته را مورد بررسی قرار داده و با توجه به سابقه خوب یزد در این زمینه، میزبانی این دوره را نیز به استان یزد واگذار کرد.

سیفی اظهار امیدواری کرد: با تلاش، تعامل و همکاری ورزشکاران و مسئولان ورزش استان یزد، میزبانی شایسته‌ای از این رقابت‌ها به عمل آید.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد همچنین اظهار امیدواری کرد: برگزاری این رقابت‌ها در یزد بتواند زمینه جذب بیشتر بانوان یزدی به این ورزش را فراهم آورد.

به گزارش فارس، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی زنان کشور از امروز تا ششم بهمن ماه در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

این مسابقات در دو دسته آزاد و دسته یک برگزار خواهد شد و 10 ورزشکار به صورت دوره‌ای در آن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2464/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول