اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مشخص شدن رئیس آینده

مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هفته نخست بهمن ماه سال جاری با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، رئیس جدید این هیئت مشخص می‌شود.

مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بین فدراسیون تنیس روی‌میز و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، قرار است مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی‌میز استان اصفهان، هفتم بهمن ماه سال آینده برگزار شود.

در این مجمع که رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و اعضای مجمع حضور دارند، رئیس آینده هیئت تنیس روی میز اصفهان با آرای اعضا مشخص می‌شود.

برای انتخابات مجمع تنیس روی‌میز، یازده نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت سه نفر از آن‌ها تایید نشده و هشت نفر برای در اختیار گرفتن ریاست هیئت رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی پیشین این هیئت اسفندماه سال گذشته با حاشیه‌های زیادی به انجام رسید و مرتضی نیکوکار به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

پس از تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نیکوکار از سمت خود کنار گذاشته شده و مهدی تکابی به عنوان سرپرست هیئت معرفی شد که در حال حاضر نیز برای ریاست هیئت ثبت نام کرده است.

انتهای پیام/63006/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول