اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان مطرح کرد

تنیس؛ رشته‌ای با جیب خالی اما پر حاشیه

خبرگزاری فارس: رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: در رشته‌ای مانند تنیس روی میز که پولی وجود ندارد، عجیب است این همه دعوا و درگیری وجود دارد.

تنیس؛ رشته‌ای با جیب خالی اما پر حاشیه

مسعود آهنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در رشته‌ای مانند فوتبال که پول زیادی وجود دارد، دعوای افراد و وجود حاشیه‌های زیاد طبیعی است اما در تعجبم که چرا در رشته تنیس روی میز دعوا وجود دارد.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت فعلی تنیس روی میز اصفهان تصریح کرد: اختلاف سلیقه بین مدیران وقت ورزش و فدراسیون تنیس روی میز موجب شده تا این رشته در اصفهان ضرر زیادی را متحمل شود و سال‌ها از پیشرفت باز بماند.

رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: فدراسیون تنیس روی میز باید تنها با رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان هماهنگ باشد و سایرین حق ندارند در این میان به دنبال ایجاد رابطه مستقیم با فدراسیون باشند.

وی ادامه داد: فدراسیون تنیس روی میز نیز باید تمام برنامه‌هایش را با هیئت اصفهان هماهنگ کند و اداره کل ورزش و جوانان نیز از رئیس هیئت حمایت کند.

آهنی که برای انتخابات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ثبت نام کرده بود، در این مجمع اعلام کرد که به طور ظاهری کاندید شده است اما در پاسخ به خبرنگار فارس که از وی در مورد این مسئله پرسید، جوابی نداد.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول