اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد:

میزبانی، احیاگر تنیس یزد است / لزوم توسعه زیرساخت‌های تنیس در یزد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد میزبانی از مسابقات کشوری را عاملی برای احیای این رشته ورزشی و رشد و توسعه آن عنوان کرد.

میزبانی، احیاگر تنیس یزد است / لزوم توسعه زیرساخت‌های تنیس در یزد

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به میزبانی این استان در مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور اظهار داشت: در این دوره شاهد رقابت تنگاتنگ ورزشکاران بوده‌ایم و مسابقات به لحاظ فنی از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در مورد برگزاری مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور وجود نداشت، افزود: بازیکنان نیز اعتراضی نسبت به نحوه داوری و نظرات داوران نداشتند.

سیفی در ادامه با ارزیابی از وضعیت این رشته ورزشی در استان یزد عنوان کرد: این رشته در استان از رشد کیفی و کمی خوبی برخوردار است و چنانچه زیرساخت‌های مناسب آن فراهم شود، رشد بیشتری خواهد داشت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد با اشاره برنامه‌های این هیئت برای توسعه تنیس در یزد تصریح کرد: در نظر داریم برای توسعه بیشتر این رشته ورزشی میزبان تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده‌های مختلف آقایان و بانوان باشیم.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف در هر رده و هر بخش از بانوان و آقایان می‌تواند باعث رشد و توسعه این ورزش در استان باشد.

سیفی ورزش تنیس روی میز یکی از رشته‌های مهیج و کم هزینه خواند و افزود: در این رشته ورزشی نیازی به بودجه کلان و فضای بزگ و امکانات بزرگ و حجیم نیست و می‌توان با یک میز و یک جفت راکت و توپ این ورزش را در کمترین فضا انجام داد.

رئیس هیئت تنیس روی میز یزد با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون در سال جاری تصریح کرد: خوشبختانه فدراسیون همکاری خوبی با یزد داشته و در سال جاری مسابقات گوناگونی به میزبانی یزد برگزار شد که ارتقای سطح فنی تنیس روی میز در این استان را همراه دارد.

وی بیان داشت: از این رو در تلاشیم تا رده‌های مختلف سنی در هر دو گروه بانوان و آقایان را در مسابقات داشته باشیم.

وی در ادامه از بهره‌برداری از خانه تنیس استان در سال آینده خبر داد و عنوان کرد: ساخت خانه تنیس نیز یکی از برنامه‌های این هیئت در سال جاری بود که در دست انجام است و در نیمه نخست سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

سیفی افزود: از برنامه‌هایی که در سال جاری جزو برنامه‌های اصلی ما بودند، برگزاری بیشتر مسابقات و همچنین سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه بود.

وی ادامه داد: در این راستا نیز تفاهمنامه‌ای با آموزش و پرورش یزد برای آموزش این رشته در پایه پنجم داشتیم که ظرف دو سال آینده از این سرمایه گذاری‌ها جواب خواهیم گرفت.

به گزارش فارس، در این دوره از رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های تهران، خوزستان و البرز به ترتیب رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/90004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول