اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان:

بازی برابر بزرگان تنیس احیاکننده جوانان مستعد همدانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان گفت: بعد از چند سال ناکامی و عدم کسب نتایج خوب و چشم‌گیر در تنیس روی میز استان حضور در لیگ برتر و رویارویی با بزرگان تنیس کشور باعث احیای جوانان آینده‌دار در این رشته شد.

بازی برابر بزرگان تنیس احیاکننده جوانان مستعد همدانی است

نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان تصریح کرد: بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی برابر تیم قدرتمند و متمول باشگاه دی انجام دادیم و این در حالی بود که در چند سال اخیر‌ بازیکنان همدانی نتوانستند نتایج خوبی بگیرند اما با حضور در لیگ برابر و مصاف با بهترین‌های ایران سبب شده تا سطح کیفی بازیکنان بومی همدانی بالا رفته و بدون در نظر گرفته نتیجه به ارائه بازی چشمگیر بپردازیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در پنج هفته دور رفت مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور که با تیم‌های بسیار خوب ایران روبه‌رو شدیم توانستیم هفته به هفته بهتر شویم و با توجه به اینکه به جز تیم علیصدر همدان بقیه‌ تیم حاضر در لیگ برتر از بهترین بازیکنان ایران استفاده کردند، تنها تیمی هستیم که در لیگ برتر 70 درصد از بازیکن بومی استفاده کردیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان در مورد مسابقه باشگاه دی و تیمش اضافه کرد: حضور برادران عالمیان در تیم باشگاه دی سبب شده بود از نظر کیفی این بازی نسبت به تمام مسابقات ما از کیفیت و حساسیت از سطح بالاتری قرار بگیرد و مصاف نیما و نوشاد عالمیان با محمد بوجاریان و علیرضا ملارجبی یکی از بهترین دیدارهای این مسابقه بود که با تشویق بسیار خوب تماشاگران همدانی روبه‌رو شد.

وی با اشاره به تفاوت و اختلاف سطح بازیکنان تیم علیصدر با تیم حریف تصریح کرد: در دیدارهای انفرادی بازی علیرضا ملارجبی با شایان ملکی بسیار زیبا و مهیج بود که با توجه به اینکه این مسابقه در پنج ست به طول انجامید مربیان هر دو تیم و تماشاگران همدانی را به وجد آورده بود و این در حالی بود که ملا رجبی در آغاز لیگ اعتماد به نفسش را از دست داده بود و در بازی اخیر برابر محمدرضا اخلاق‌پسند و همچنین این بازی با شایان ملکی عضو تیم ملی جوانان ایران بسیار خوب ظاهر شد و توقعات ما را برآورده کرد.

شاملو در مورد بازی آخر این مصاف بین نوشاد عالمیان و پیمان نوروزی که از کیفیت بالای برخوردار بود نیز اظهار داشت: نوشاد عالمیان از استثناهای تنیس روی میز ایران به شمار می‌آید و بازی کردن در برابر این ورزشکار کار بسیار سختی خواهد بود، سرویس‌هایش در بعضی از موارد غیر قابل مهار است که پیمان نورزی با ارائه یک بازی منطقی و جدایی نتیجه موفق شد یک ست از تنها تنیسور حاضر در المپیک 2012 لندن و در ست دوم با برابری در امتیاز 10 کیفیت کاری تیم همدان را بالاتر از انتظار بالا ببرد.

وی بیان کرد: در تعطیلات نیم‌فصل با جدیت تمرینات خود را در همدان دنبال خواهیم کرد و در صورت مناسب بودن شرایط مالی و هماهنگی‌های انجام شده رضاییان مدیرعامل باشگاه علیصدر برابر جذب یک مربی خارجی در حال مذاکره هستند که در صورت موفقیت در دور برگشت با تقویت تیم نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان افزود: با انجام تمرینات سبک و ریکاوری خود را برای دور برگشت که از 11 بهمن ماه آغاز خواهد شد آماده می‌کنیم که بر اساس برنامه از پنج بازی باقیمانده سه مسابقه به عنوان میهمان و دو بازی میزبان خواهیم بود که با حمایت تماشاگران پرشور همدانی که در واقع سرمایه‌ها و مشوق اصلی جوانان جویای نام همدانی و تیم علیصدر هستند به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم.

تا پایان هفته پنجم و دور رفت مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور تیم تازه لیگ برتری علیصدر همدان با پنج امتیاز جایگاه ششم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2499/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول