اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان قزوین:

2 تنیسور قزوینی به اردوی تیم‌ ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین از حضور دو تنیسور این استان در اردوی تیم ملی خبر داد.

2 تنیسور قزوینی به اردوی تیم‌ ملی دعوت شدند

مرتضی گلشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با تصمیم کادر فنی تیم‌‌ ملی کشورمان حمیدرضا طاهرخانی و مهدی نجفی به اردوی آمادگی دعوت شدند.

وی ادامه داد: طاهرخانی در رده سنی بزرگسالان و نجفی در رده سنی جوانان برای حضور در این اردو به همراه سایر ملی پوشان کشورمان دعوت شده‌اند.

گلشاهی تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان از 24 دی‌‌ماه سال جاری به مدت 10 روز در سالن آکادمیک تنیس روی میز تهران برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه حضور تنیسورهای استان در تیم ملی کشورمان حکایت از آمادگی بالای آنان دارد، افزود: تنیسورهای استان قزوین در سال‌‌های آتی پیشرفت خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌‌اند که همین امر نشان از آن دارد که این ورزشکاران تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان خود انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: طاهرخانی از جمله تنیسورهای خوب استان در رده سنی بزرگسالان کشور به شمار می‌رود که ماه گذشته نیز در جریان رقابت‌‌های دوبل بین‌المللی جام فجر تهران موفق شد به همراه نوشاد عالمیان اسطوره تنیس روی میز کشورمان عنوان سومی این مسابقات که با حضور تنیسورهای مطرح کشورهای خارجی برگزار می‌شد را کسب کند.

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان قزوین عنوان کرد: طاهرخانی در این سال‌ها با انجام مسابقات مختلف ورزشی و بازی مقابل بزرگان تنیس روی میز کشور به مرز آمادگی بالایی رسیده و به طور حتم از توانایی و شایستگی‌های این تنیسور شایسته استان در سال‌های آتی بیشتر خواهیم شنید.

وی با اشاره به حضور مهدی نجفی دیگر تنیسور مطرح قزوینی در تیم ملی جوانان کشورمان نیز اذعان داشت: نجفی که کار خود را از رده سنی نوجوانان آغاز کرده و چندی پیش هم در مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی کشور مجارستان بازی‌‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت دیگر تنیسور استان قزوین است که در آمادگی بالایی به سر می‌برد.

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان قزوین با اشاره به حضور دو تنیسور شایسته این استان برای حضور در اردوهای تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان متذکر شد: امیدوارم این دو ورزشکار استان بتوانند بهترین عملکرد خود را در این اردو به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول