اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی نونهالان در اصفهان

ساکت: امکانات خانه تنیس روی میز اصفهان بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: اردوی تدارکاتی بازیکنان برتر رده نونهالان ایران در خانه تنیس روی میز اصفهان آغاز شد تا این تیم برای حضور در میادین آینده مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر بگذراند.

ساکت: امکانات خانه تنیس روی میز اصفهان بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی تعاملات صورت گرفته بین فدراسیون تنیس روی میز و هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، اردوی تدارکاتی بازیکنان برتر رده نونهالان در خانه تنیس روی میز اصفهان آغاز شد.

در حاشیه برگزاری این اردوی تدارکاتی، نشستی برای باز شدن زمینه مشارکت، همکاری و فعالیت باشگاه فولاد ماهان در رشته تنیس روی میز برگزار شد که با استقبال مدیرعامل باشگاه اصفهانی همراه بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان در این نشست تصریح کرد: مجموعه سالن، خوابگاه و امکانات خانه تنیس روی میز در استان اصفهان بی‌نظیر است و تاکنون از وجود چنین امکاناتی خبر نداشتم.

محمدرضا ساکت با اشاره به پیگیری‌های سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان عنوان کرد: پیگیری‌های من موجب شد تا باشگاه ماهان برای حضور در عرصه تنیس روی میز متمایل شده و برای تیم‌داری در این رشته پیشقدم شود.

* شرایط اصفهان برای برپایی اردو ایده‌آل است

وی ادامه داد: شرایط  ایده‌آل اصفهان باعث شد ما امسال برای نخستین‌بار در لیگ تنیس روی میز تیم‌داری کنیم و راه‌اندازی خوابگاه و رونق این رشته در استان اصفهان قطعاً با پیگیری‌های صورت گرفته اینکار قابل تقدیر است.

وی همچنین با اشاره به پیگیری تمرینات نونهالان در این سالن ابراز امیدواری کرد، این بازیکنان تمرینات خوبی را در این مکان سپری کرده و برای موفقیت‌های آینده آماده شوند.

مربی تیم ملی نونهالان نیز در مورد برگزاری این اردو تأکید کرد: اصفهان از لحاظ شرایط برگزاری اردو بی‌نظیر عمل کرده و همه امکانات برای برپایی هرچه بهتر این اردو فراهم شده است.

صمد تدبیری ادامه داد: شرایط تمرینی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و حضور مدیرعامل باشگاه ماهان در جمع بازیکنان تأثیر بسزایی در ارتقاء روحیه و انگیزه آن‌ها داشت.

در این بازدید رئیس کمیته مربیان فدراسیون، سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، مسئول ورزش بانوان فولاد ماهان، قائم مقام باشگاه، امور قراردادهای باشگاه فولاد ماهان و نایب رئیس بانوان هیئت استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول