اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین المپیاد روستائیان کاشان

تنیس‌بازان روستای فرفهان کاشان سرود قهرمانی خواندند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان از قهرمانی تیم تنیس روی میز روستای فرفهان از توابع بخش قمصر این شهرستان خبر داد.

تنیس‌بازان روستای فرفهان کاشان سرود قهرمانی خواندند

سید علی افراشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: رقابت‌های رشته تنیس روی میز مردان دومین دوره المپیاد فرهنگی روستائیان این شهرستان با عنوان جام بصیرت هم زمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 32 ورزشکار از روستاهای قهرود، فرفهان، ورکان، ویدوج، خرمدشت، احمدآباد، وادقان، چاله‌قره، آبشیرین، کمال‌الملک، سادیان و بخش قمصر شرکت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان یادآور شد: در پایان این رقابت‌ها، تیم تنیس روی میز روستای فرفهان با ترکیب سید احسان جعفری، جواد و یوسف آقایی مقام قهرمانی را از آن خود ساخت.

به گفته وی تیم تنیس روی میز روستای قهرود نیز با استفاده از میلاد صادقی موفق شد عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

افراشی خاطر نشان کرد: تیم تنیس روی میز روستای ورکان از توابع کاشان نیز که از حضور بهروز و سعید نزاری و اکبر انباری سود می‌برد، توانست عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین در مورد نتایج انفرادی این رقابت‌ها گفت: در بخش انفرادی مسابقات میلاد صادقی از روستای قهرود عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، سمیل مستغنی از بخش قمصر به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و جواد آقایی از روستای فرفهان نیز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

افراشی اضافه کرد: این رقابت‌ها به قضاوت مهدی آقاجانی، سید دخیل و سید خالق طالبی، امید صادقی و بشیر محمد نظری برگزار شد.

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان شهرستان کاشان در 22 رشته ورزشی خانم‌ها و آقایان توسط  هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی این شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2406/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول