اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر

هیئت تنیس روی میز قزوین صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین از صدرنشینی تیم هیئت تنیس روی میز قزوین در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

هیئت تنیس روی میز قزوین صدرنشین شد

مرتضی گلشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌‌های لیگ برتر جوانان و امیدهای باشگاه‌های کشور تیم هیئت تنیس روی میز قزوین در اصفهان به مصاف تیم نخ و تابان اصفهان رفت که در پایان موفق شد میزبان خود را مغلوب کند.

وی افزود: تنیسورهای استان در این دیدار علی‌رغم این که در خانه تیم حریف بازی می‌کردند نمایش خوبی را از خود نشان دادند و در پایان موفق شدند با نتیجه پنج بر چهار نماینده اصفهان را از پیش‌رو بردارند.

گلشاهی بیان داشت: تیم هیئت تنیس روی میز قزوین با شکست تیم نخ و تابان اصفهان با کسب 9 امتیاز در صدر رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین عنوان کرد: تنیسورهای استان که با ترکیبی از بازیکنان بومی و جوان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده‌اند به خوبی توانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

وی از علیرضا بیگدلی و مهدی نجفی به عنوان مطرح‌ترین چهره‌های تیم هیئت تنیس روی میز قزوین یاد کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد تنیسورهای استان تا این لحظه از مسابقات در سطح خوبی بوده است که انتظار می‌رود تا پایان این رقابت‌ها روند روبه رشد ورزشکاران تیم هیئت تنیس روی میز قزوین تداوم داشته باشد.

گلشاهی ابراز داشت: تیم هیئت تنیس روی میز قزوین با استفاده از تجارب مربیان و بازیکنان مطرح خود درصدد است تا به نوعی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر جوانان و امیدهای باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین از حضور دو تنیسور استان در اردوهای آمادگی تنیس روی میز کشورمان خبر داد و گفت: حمیدرضا طاهرخانی و مهدی نجفی تنیسورهایی هستند که از سوی کادر فنی تیم‌های ملی در رده سنی جوانان و بزرگسالان به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: طاهرخانی از جمله تنیسورهای مطرح قزوینی به شمار می‌رود که ماه گذشته در جریان مسابقات دوبل تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر تهران موفق شد عنوان سومی این مسابقات را به دست آورد.

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین یادآور شد: نجفی هم یکی از تنیسورهای جوان استان است که چندی پیش در جریان رقابت‌های بین‌المللی مجارستان مقابل تنیسورهای قدرتمند خارجی توانست عملکرد خوب و درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/77004/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول