اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دسته یک تنیس روی میز بانوان

بانوی تنیسور قزوینی به رقابت‌های دسته برتر صعود کرد

خبرگزاری فارس: بانوی تنیسور قزوینی با برتری مقابل رقیبان خود در مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور، جواز حضور در رقابت‌های دسته برتر تنیس روی میز بانوان کشور را کسب کرد.

بانوی تنیسور قزوینی به رقابت‌های دسته برتر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سولماز رحمن محمدپور تنیسور شایسته قزوینی در جریان برگزاری مسابقات دسته یک تنیس روی میز بانوان کشور با کسب بیست و پنج امتیاز و عنوان پنجمی این مسابقات موفق شد جواز حضور در رقابت‌های دسته برتر بانوان کشور را کسب کند.

در این مسابقات 43 تنیسور برای حضور در رقابت‌های دسته بالاتر با یکدیگر رقابت کردند که در پایان شش نفر برتر این مسابقات موفق شدند جواز حضور در مسابقات دسته برتر را کسب کنند.

سولماز رحمن محمدپور یکی از بانوان پینگ‌پنگ باز استان قزوین محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر توانسته است رشد و پیشرفت قابل توجهی را از خود در مسابقات به نمایش بگذارد به طوری که در چند دوره مسابقات کشوری و حتی برون مرزی ضمن همراهی با تیم ملی کشورمان عنوان‌های خوبی را نیز کسب کند.

وی که یکی از آرزوهای ورزشی خود را حضور در مسابقات المپیک می‌داند بسیار امیدوار است که بتواند در سال‌های خیلی نزدیک از جمله المپیک 2016 کشور برزیل این افتخار را پس از ندا شهسواری کسب کند که به عنوان دومین بانوی تاریخ پینگ‌پنگ باز کشورمان در المپیک حضور یابد.

گرچه محمدپور برای رسیدن به این هدف باید با رقیبان قدرتمند داخلی بجنگد و به مراتب کار سختی را پیش رو خواهد داشت اما یکی از امتیازها و فاکتورهای اصلی این بانوی شایسته قزوینی انگیزه، جنگندگی و نیروی جوانی وی است که اگر با پشتکار و تلاش همراه شود حضور در المپیک شدنی خواهد بود.

در جریان رقابت‌های دسته یک بانوان کشور همچنین زهرا نیاقی‌ها دیگر بانوی تنیسور قزوینی هم حضور داشت که وی با توجه به اینکه نتوانست عنوان قابل توجهی را کسب کند با از دست دادن امتیازهای حساس مقابل رقیبان از رقابت‌های دسته یک خارج شد.

به هر حال ورزش تنیس روی میز قزوین با توجه به سالن استاندارد تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین و میزبانی هشت دوره رقابت‌های بین‌المللی با حضور پینگ‌پنگ بازان مطرح کشورهای خارجی از جمله بلاروس، مجارستان و روسیه از پیشرفت بالایی برخوردار بوده است و حضور مردان و زنان پینگ‌پنگ باز استان در تیم‌های ملی کشور در سال‌های اخیر به خوبی گویای این واقعیت بوده است که می‌توان به آینده این رشته ورزشی و درخشش ورزشکاران آن در سطح کشور و حتی رقابت‌های برون مرزی بیش از گذشته امیدوار بود.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول